Skip to main content

Afgelopen dinsdag zou mijn nieuwe glasvezel verbinding in huis worden aangelegd.  Gebeld met KPN en die konden niet aangeven waarom. Ze hebben geprobeerd een nieuwe afspraak te maken, maar dit lukte niet omdat de afspraak stond geblokkeerd. 

1 dag later kreeg ik een email dat er een nieuwe afspraak is gepland op 28 maart (meer dan 1 maand later) hierover een klacht ingediend waarover ik vandaag werd terug gebeld. 

Er werd het volgende aangegeven, uw woning was nog niet klaar en daarom is de afspraak al eerder verschoven. Waarom heb ik geen afmelding gekregen en waarom hebben de buren gisteren wel een aansluiting gekregen??? 

Geen excuus gekregen en de afspraak kon niet eerder, het antwoord was u maakt gebruik van de overstapservice en u heeft gewoon internet. Het gaat mij om het principe, ik heb voorniets de woonkamer verbouwd en een dag vrij genomen. Wacht al heel lang pp glasvezel en blijkbaar kan dat alleen door 10 tallen telefoontjes en heel veel geduld.

Erg klantvriendelijk allemaal!

Begrijp ik dat de glasvezel nog naar binnen gelegd moet worden? Dat wordt uitgevoerd door KPN Netwerk (in enkele gevallen KPN in opdracht van KPN Netwerk), als zij de oplevering niet hebben uitgevoerd dan wordt hun opleverdatum verschoven. De leverdatum van de diensten op glasvezel is gekoppeld aan deze opleverdatum van KPN Netwerk. Als zij deze dus een maand opschuiven dan verschuift de levering van diensten automatisch mee. Als de afspraak geblokkeerd staat dan komt dat omdat de woning administratief nog niet de juiste status heeft, dus is vaak een gevolg van nog niet uitgevoerde werkzaamheden.

 


Het glas is al binnen, volgens KPN Netwerk is de provider verantwoordelijk voor het aansluitpunt. De buren in hetzelfde blok hebben gisteren wel hun aansluiting gekregen, ik niet. Oplevering loopt gelijk dus uw opmerking gaat niet pp.


Hi @Michiel69! Vervelend dat je op deze manier een hoop moeite voor niks hebt gedaan. Dat is uiteraard niet wat we willen.

Gezien er nu een nieuwe datum vast staat is er helaas wel weinig dat ik kan doen. Excuses daarvoor.