Skip to main content

Beste klantenservice,

 

Afgelopen donderdag had ik een monteursafspraak gepland staan (bevestigd gekregen via email). Deze afspraak is zonder mij te informeren geannuleerd (hier kwam ik pas achter nadat ik de klantenservice had gebeld). Vervolgens lukte het niet om een nieuwe afspraak in te plannen want mijn dossier lag bij de backoffice. Er werd een ticket gemaakt voor de backoffice om met mij binnen 24 uur contact op te nemen. 

Op vrijdag belde ik wederom met de klantenservice om te informeren wat de status was. Hier werd mij vriendelijke verteld dat de backoffice de ticket had gesloten en de zaak af was. Let wel: hier was dus geen contact met mij over opgenomen. Ik kon wel met een afspraak maken voor 27 oktober op zijn vroegst. 

Eenieder begrijpt dat in deze tijd van thuiswerken internet ontzettend belangrijk is. Ik voorzie daarom de volgende oplossingen voor dit probleem:

  1. Er komt met spoed een monteur om alsnog alles te installeren
  2. Iemand legt mij telefonisch uit hoe ik zelf moet installeren
  3. Ik krijg onbeperkt tijdelijk internet via de noodrouter
  4. Ik stap over na de concurrent

Ik hoor graag van u.

 

Mvg, 

Daniel

Beste @MonteursProbleem, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie. Hoe staat het er nu voor? Wat is er precies aan de hand? Waarvoor zou de monteur komen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) als we nog iets voor je kunnen doen? We kijken graag mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels in orde is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?