Skip to main content

Op 17 augustus contact gehad telefonisch omdat ik foutcode 843 kreeg op mijn televisie. Gebeld met een medewerker en deze heeft van een afstand mijn modem uitgelezen en zag dat er een fout in het modem zat, waardoor de fout dus bij KPN lag. Ik wist dat ik niet meer binnen de 14 dagen termijn viel, om recht te hebben op een monteur. 
Maar deze medewerker vertelde mij: "Omdat de fout bij ons ligt en er een fout in het modem zit, heeft u WEL recht op een gratis monteur". Hierop heb ik twee keer expliciet gevraagd of het echt zo was dat er dan gratis een monteur langs kwam. Hierop was de medewerker zijn antwoord ja. 

25 augustus kwam de monteur langs, deze heeft het probleem netjes opgelost. Alleen toen moest ik tekenen voor 70 euro monteurskosten!!! Terwijl mij op de 17e van augustus is medegedeeld dat er gratis een monteur langs kwam omdat de fout bij KPN ligt. 
Gebeld met de klantenservice en de monteur erbij. Ik zou teruggebeld worden....

6 september
Ik was nog steeds niet teruggebeld.. Besloten zelf wederom te bellen. 
Ik gaf aan dat ik het onfatsoenlijk vind dat er me gezegd wordt dat ik recht heb op een gratis monteur. Vervolgens toch 70 euro moet betalen. 
Prima als ik moet betalen en dit weet van tevoren. Maar dit is zo niet beloofd door jullie medewerker!
Vervolgens loopt het gesprek heel hoog op waarin ik totaal verkeerd begrepen wordt door de meneer van de klantenservice. 
De medewerker van 17 augustus zet vervolgens alleen als notitie van ons gesprek: "Geen recht op gratis monteur, i.v.m. verlopen van 14 dagen".
Terwijl er mij een gratis monteur is toegezegd.

Jullie zeggen dat jullie gesprekken opgenomen worden. Dan verwacht ik van jullie dat het gesprek van 17 juli opnieuw beluisterd wordt en het bedrag van 70 euro terug overgemaakt wordt. 
Valse beloftes hou ik niet van. Anders stap ik over naar een andere aanbieder voor al mijn afgesloten abonnementen. 

Ik heb vervolgens nu WEL de 70 euro betaald. BELACHELIJK!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Boulanger88 . Welkom op het forum.

De monteur schrijft een werkbon waarop staat waar die kosten precies voor zijn. Wat staat er bij jou op die bon ? 


Inmiddels heb ik een medewerker gesproken die me wel echt geholpen heeft en krijg ik de 70 euro terug.Â