Skip to main content

Wij hebben een soortgelijk probleem; 

We melden KPN een scala aan klachten:

  • Internet valt weg
  • TV beeld schokkerig en valt weg
  • Lijst met opnames van tv kan niet worden weergegeven; kan niet laden
  • Terugkijken niet mogelijk; laadt niet of valt halverwege weg en wil niet meer laden
  • De hele boel loopt vast.

 

Kan op afstand/telefonisch niet opgelost worden. Monteur komt; deze constateert probleem (veel foutmeldingen) met poort in ‘glasvezelhuisje’ (extern). Wisselt poort.

Kosten monteur zouden niet voor onze rekening zijn.

Nota ontvangen a €50,-; gebeld met KPN; is standaard tekst, maar gaat mogelijk niet goed; mocht het toch in rekening gebracht worden bij de maandafrekening, dan even bellen.

 

Problemen niet opgelost; alle mankementen doen zich nog steeds voor.

Wederom telefonisch contact met KPN en niet op afstand op te lossen. Opnieuw monteur.

2e monteur vervangt iets in de meterkast en het modem en er wordt een nieuw tv kastje opgestuurd.

Monteurskosten zouden wederom niet in rekening gebracht worden.

 

Echter bij maandafrekening wordt 2x! €50,- monteurskosten in rekening gebracht.

Telefonisch contact haalt niets uit. Alle vorige mededelingen mbt de kosten  zouden ten onrechte zijn Vermelden zelfs dat er in 1e instantie een verkeerd type monteur gestuurd is!

 

Het ergste; problemen nog steeds niet opgelost; opgenomen programma lijst laadt af en toe niet en beeld schokkerig.

 

Blijft dan als enige oplossing: overstappen naar andere provider?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

 

Wat de problemen betreft, is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


De ontvanger is direct met de kabel aangesloten.


Hoi @Arnold999, welkom op het KPN forum, wat een ontzettend irritant probleem! Ik kan me voorstellen dat je baalt van de monteurskosten maar nog het meest dat de problemen nog niet zijn verholpen. 

Dit moet netjes worden opgelost. Ik duik er graag even voor je in om te kijken wat de monteur precies hebben verricht in een poging de problemen te verhelpen. Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met: naam contractant, postcode + huisnummer, klantnummer en mobiele telefoonnnummer? Laat je hier dan weten als je dat hebt gedaan? Dan kan ik aan de slag :)


Fijn, dat we nu een echte reactie krijgen. De profielgegevens zijn aangevuld.


Hoi @Arnold999, zo in een ogenblik zie ik (momenteel) niks geks op jullie verbinding. Daarom heb ik het casemanagementteam hierop gezet om jullie verder te helpen. De problemen die je hier opsomt zijn geen pretje! Om veel gedoe te voorkomen gaan we de verbinding een tijdje monitoren en verder onderzoeken wat ervoor nodig is om jullie weer een goed beeld- en geluidservaring te bieden en een stabiele internetverbinding. Want de basis voor de beste kwaliteit ligt er: een super snelle glasvezelverbinding. Er moet toch een stoorzendertje hierin dwars zitten. Daar gaan we achter komen!  

Binnen 3 dagen worden jullie gebeld door een collega van het casemanagement om verder het probleem en de oplossing te bespreken. De monteurskosten heb ik alvast vergoed, dit wordt binnen 2 factuurperioden weer in mindering gebracht :) 

Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! Je weet me te vinden :)


Fijn! Blij dat het nu goed opgepakt is. Overigens niets ten nadele van de 2e monteur. Die heeft echt wel zijn best gedaan.


Ons probleem is nog steeds niet opgelost; er zou na 3 weken contact opgenomen worden door ene Ton, die heeft 1x de voicemail ingesproken. Getracht om op nr 0800-0201557 met incident nr 8206832 optie 3 Ton terug te bellen. Nu is het ‘incident’ afgesloten en kan je weer helemaal opnieuw beginnen bij het callcenter!!

Dat is toch geen service!!

Graag een mogelijkheid om met Ton in contact te komen!

 


Hoi @Arnold999, wat super vervelend dat Ton het ticket heeft gesloten. 

Komt het eerdergenoemde probleem:  ‘problemen nog steeds niet opgelost; opgenomen programma lijst laadt af en toe niet en beeld schokkerig’  nog steeds regelmatig voor? 
Nu we vanuit inzichten van hier op het forum al een stukje verder zijn, duidt dit op een veel breder probleem dan ik destijds vermoedde. Waardoor het casemanagementteam hierop geen regie kan voeren. Neemt niet weg dat Ton of andere collega dit beter even persoonlijk kon toelichten. Sorry daarvoor!

Voor de zekerheid: welke tv-ontvanger heb je? En welke softwareversie van het menu gebruik je? 


Reageer