Skip to main content

Ik had een muurbeugel waar mijn modem aan hing nu hebben mijn kids er een bal op laten stuiten en is deze afgebroken is er een mogelijkheid dat ik een nieuwe muurbeugel krijg.

 

Met vriendelijke groet

 

Fred

Geen idee of dat kan  anders v12 defect melden en een nieuwe vragen?


En dan een V10 krijgen.🤗


@Doornekamp33 😄


Liever een v10 dan een box 12 met al z,n kinderziektes 


Hoi @Frrr, welkom op het forum! Best onhandig een Box 12 zonder beugel. Dan wil hij ook niet staan, geloof ik, dus dat maakt het extra vervelend. Ik ga eens kijken wat ik kan doen. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen en reageren als je dat gedaan hebt? 


… Dan wil hij ook niet staan, geloof ik, dus dat maakt het extra vervelend...

@Erik_    :thinking: ??

Bij mij staat hij prima op een plankje in de meterkast op zijn platte onderkant met rubber voetjes


Nu de beugel nog


Bij mij hangt hij tussen mijn pc en tv in staat nu op de pc maar daar valt hij steeds af.

 


… Dan wil hij ook niet staan, geloof ik, dus dat maakt het extra vervelend...

Bij mij staat hij prima op een plankje in de meterkast op zijn platte onderkant met rubber voetjes

Ah, hij heeft nog wel rubberen voetjes, goed om te weten. Dat is van foto's niet altijd even goed duidelijk.

 

Bij mij hangt hij tussen mijn pc en tv in staat nu op de pc maar daar valt hij steeds af.

Da's inderdaad, ook met voetjes, niet heel handig. Dank voor je gegevens, @Frrr. Ik heb een verzoek ingediend of we een muurbeugel kunnen nasturen, en als dat niet kan, of het mogelijk is om de Box 12 in z'n geheel te vervangen. Als het kan krijg je per sms in de komende dagen ergens een bevestiging van verzending. Als het niet kan krijg ik daar bericht van en kom ik er bij je op terug wat dan de vervolgstappen zijn.

 


Ik heb een update, @Frrr. Heeft even geduurd, maar de logistieke mensen hebben wat achterstand. Muurbeugel los is inderdaad niet mogelijk. We gaan nog even kijken of we de Box in z'n geheel kunnen wisselen. Daar komen we na het weekend bij je op terug.  


@Frrr Ik heb een nieuw modem kunnen bestellen. 

Je ontvangt sowieso een sms met meer informatie, maar ik zal ook een privé bericht versturen met daarin aanvullende informatie!