Skip to main content

Ik zou door jullie gebeld worden, maar zonder overleg word er een afspraak ingepland wanneer ik niet kan. Anderhalve maand wachten voor een internetaansluiting en anderhalf uur bij jullie in de wacht zitten. *** *** ***!

Admin: schuttingtaal weggehaald, in strijd met de huisregels en titel van je bericht aangepast

Wanneer gaan jullie service verlenen? Wanneer word ik fatsoenlijk geholpen uit het moeras dat KPN heet?


Hoi jij bent niet blij dat is wel duidelijk. Goed dat je hier terecht bent gekomen. Hier wordt je altijd goed geholpen.  Een medewerker gaat jou helpen. Wat is het probleem?


KPN moet mij bellen en mij als klant behandelen. 


Wat voor internetaansluiting betreft het?

Als het alleen bij jouw thuis en kwestie van inpluggen is, kun je het bijna zelf ook wel doen. Maar als er gegraven moet worden of ergens in een centrale moet eerst ook nog iets gedaan moet worden, er is vooral tegen jaareinde nogal gebrek aan mensen die dat kunnen/mogen blijkbaar. Soms wachten mensen al maanden. Hopelijk heb je nog internet via een andere weg. Anders maar eens kijken of een kabelaar je sneller kan aansluiten.


Medewerkers van KPN zijn niet actief op dit forum?

Je zou toch denken dat ze ontevreden klanten willen helpen, maar waarschijnlijk gaat dit bij KPN anders.


KPN moet mij bellen en mij als klant behandelen. 

Je stelt nogal eisen aan een ander. Beetje als bij een bakker de winkel binnenlopen en dan zeggen: ‘Jij moet mijn brood leveren’.

Betaal je al dan voor je aansluiting?

Heb je een schadeclausule afgesloten met KPN om maar eens wat te noemen. Zal wel niet.


Dit is geen chatbox.  Een medewerker reageert doorgaans binnen 48uur.  


Ik ben ingelogd met mijn KPN ID, dus als KPN wil helpen dan zouden ze dat kunnen doen. Blijkbaar kiezen ze ervoor om hun klanten als stront te behandelen. 

 

@tmoesel dank voor je reactie. Ik wil graag geholpen worden door KPN, maar blijkbaar ben ik daarvoor op de verkeerde plek...


Ik ben ingelogd met mijn KPN ID, dus als KPN wil helpen dan zouden ze dat kunnen doen.

Zo zouden ze in theorie kunnen weten wie u bent en daarmee uw gegevens er zo bij kunnen pakken. Maar dat schijnt ivm de wet op de privacy niet (meer) zo te mogen. U moet echt nadrukkelijk zelf uw postcode/huisnummer en klantnummer invullen in uw profiel. Dat profiel kunt hier hier vinden: https://forum.kpn.com/settings/profile


Beste @Rene_kpnforum, welkom! Ik begrijp goed dat de gemaakte afspraak herpland moet worden? Ik help je hier graag mee verder. Wanneer zou het jou uitkomen dat de monteur komt? Wil je verder nog iets toelichten? Dit mag ook allemaal in een privébericht naar mij. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en telefoonnummer? Nick heeft namelijk helemaal gelijk: ik mag je gegevens er niet bij pakken op basis van je KPN ID.


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, ben je er inmiddels uitgekomen? Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.