Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb 9 Februari mijn abonnement opgezegd voor een oud adres waar ik eerst woonde.

De nieuwe bewoner heeft diezelfde dag een abonnement afgesloten op het zelfde adres maar komt onder mijn account en dus ook onder mijn IBAN !!!😡

 

Als ik daarna KPN bel om te zeggen dat dit niet kan vertellen zij mij dat ik een contract overname moet doen.

 

Zelf vindt ik dit heel raar.

Ik wil mijn abonnement opzeggen indien kan dezelfde dag maar snap dat het een maand moet lopen.

Maar inplaats daarvan moet ik met de nieuwe bewoner (die ook in jullie systeem staat als "niet vriendelijk”) om de tafel gaan zitten om handtekeningen te zetten en het zelf oplossen.

 

Dit is een fout gemaakt door KPN en niet door mij.

Beste KPN,

 

Ik heb 9 Februari mijn abonnement opgezegd voor een oud adres waar ik eerst woonde.

De nieuwe bewoner heeft diezelfde dag een abonnement afgesloten op het zelfde adres maar komt onder mijn account en dus ook onder mijn IBAN !!!😡

Hoe komt u tot deze conclusie? Want zoiets hoort niet te kunnen.

Heeft u een bevestiging van uw opzegging ontvangen? 


Beste KPN,

 

Ik heb 9 Februari mijn abonnement opgezegd voor een oud adres waar ik eerst woonde.

De nieuwe bewoner heeft diezelfde dag een abonnement afgesloten op het zelfde adres maar komt onder mijn account en dus ook onder mijn IBAN !!!😡

Hoe komt u tot deze conclusie? Want zoiets hoort niet te kunnen.

Heeft u een bevestiging van uw opzegging ontvangen? 

Beste,

 

Ik heb in de mail een bevestiging van de opzegging binnen gekregen.

Echter heb ik een aantal dagen daarna een melding gekregen over een storing en niet kort daarna de annulering van de opzegging.

 

Deze heeft de nieuwe bewoner waarschijnlijk aangemaakt, wat vreemd is want hij zou niet voor mij of met mijn gegevens dit kunnen doen.

 

Na de annulering van de opzegging zie ik dat er een abonnement is aangevraagd van 1000 MB terwijl ik eerst een hussel van 200 MB had. Dit had ik destijds niet in de gaten omdat ik voor het werk afwezig was en niet in mijn mail keek.


Goedemorgen @Tim Bouw en welkom hier op ons forum!

Zoals @Nick83 ook al aangeeft, zou dit helemaal niet mogelijk moeten zijn. Vanaf hier kan ik je eigenlijk alleen maar het advies geven om hierover contact op te nemen met onze collega's die verantwoordelijk zijn voor de opzeggingen en alles wat mee te maken heeft. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en spreek dan vervolgens in dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen bij de juiste mensen uit. Laat je ons weten hoe dit is afgelopen?