Hi @Skybax en welkom op ons forum! We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers, zoals wjb die al gereageerd heeft. We denken hier graag met je mee.
Ik begrijp dat je tijdens gamen na de technische overgang naar KPN problemen ervaart in de verbinding. Dat is niet fijn natuurlijk. Wat opvallend is, is dat je beschrijft dat het alleen via de bekabelde verbinding speelt, niet via wifi. Hoe gaat het in het algemeen met de internetverbinding, ook op andere apparaten? Kan je meer vertellen over welke apparatuur je gebruikt en hoe jouw thuisnetwerk er uit ziet? Dat is vooral belangrijk voor de desktops waarop je World of Warcraft speelt.Â
Â
Afgezien van deze specifieke situatie, hebben we een topic ingericht voor XS4ALL klanten. Het kan nuttig zijn om dat ook even door te nemen. Je kunt voor (snellere) hulp ook nog steeds terecht bij de XS4ALL klantenservice.
Â
Hoi Alexandra,
Â
Bedankt voor je bericht! Ik zal het even wat beter uitleggen:
De glasvezel lijn die binnenkomt (glasvezel modem) staat in verbinding met de Fritzbox. Vanuit de Fritzbox hebben we twee desktops ( cat 6), en op de wifi twee werk laptops en een paar telefoons/tablets.
Â
We spelen spellen voornamelijk op de desktops. Ook hebben we vaak webpagina's die niet laden of maar half ( wit scherm met alleen hyperlinks ). Dit laatste komt voor op de bekabelde verbinding alsook de wifi verbinding.
Â
Ik hoop dat het zo duidelijker is en dat een passende oplossing voor gevonden wordt.
Â
Alsvast dank en fijne dag,
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.