Skip to main content

Ik ben sinds kort overgestapt van Ziggo naar KPN. De ellende begon al voor het aansluiten.  Op de dag dat er een monteur zou moeten komen was er geen monteur. KPN verwijst me naar de netbeheerder, de netbeheerder verwijst me naar KPN. Na veel telefoontjes zou het toch opgelost worden. Een paar weken later was het eindelijk zover en werd de aansluiting gerealiseerd. Alleen de 2 beloofde wifi boosters en het beloofde uitgebreide zenderpakket ontbraken nog. Op de bovenverdieping daardoor helaas nog slecht internet en tv. Gebeld naar KPN. Ik moest even een week afwachten, dan zouden de wifiboosters geleverd worden. De extra zenders konden wel aangezet worden. Nadat ik de bevestiging kreeg bleek dat ik deze moest bijbetalen. Dat was niet afgesproken. Maar oké, wifi bereik is belangrijker, dus daarvoor toch maar weer naar KPN gebeld. Vervolgens werd mede gedeeld dat ik geen wifiboosters zou krijgen. In de bevestiging van de bestelling had dat nl. niet gestaan, dus was het mijn eigen schuld. Ik gaf aan dat dit niet de afspraak was en dat ik een foto van de originele bestelling. De medewerker kon mij niet verder helpen, ik moest maar een klacht indienen via de website. Op de website kwam ik voor het indienen van een klacht weer bij hetzelfde telefoonnummer uit. Weer een andere medewerker gedproken. Situatie uitgelegd, aangegeven dat ik een foto van de originele bestelling had. Reactie van de medewerker was dat ik binnen 14 dagen na de bestelling had moeten reageren, maar omdat ik aangaf een foto te hebben van de originele bestelling, zou er bij een andere afdelingen navraag gedaan worden. Ik zou de volgende dag om 15:00 uur teruggebeld worden. Helaas werd ik niet teruggebeld. Dag daarna ook niet. Toen maar weer via de website geprobeerd. Via opzeggingen kon ik een belafspraak inplannen. 2 dagen later werd ik netjes op tijd teruggebeld. Medewerker wist alleen niet waarom. Situatie uitgelegd. Meneer begon over opzegtermijn. Ik gaf aan niet tevreden te zijn omdat afspraken niet nagekomen werden en als dat niet opgelost zou worden, ik mijn abonnement op zou willen zeggen. Maar dat ik graag het probleem opgelost wil hebben.

Meneer kon mij niet helpen, ik zou teruggebeld worden. 

Nog geen 24 uur later werd er actie ondernomen. Probleem werd niet opgelost, maar het contract werd beëindigd! Geen internet, geen tv en niemand die dit bij KPN kan oplossen. Meneer belt mij trots op dat het contract opgezegd is. Wat een ongelooflijke reactie. Begrijpt niet dat als je niet tevreden bent over de kwaliteit van het internet, je beter internet wilt maar niet GEEN internet. Hele dag niet kunnen werken dankzij KPN. Oplossing? Geen idee, ik zou teruggebeld worden, maar heb weer niets van KPN vernomen. Hoe kun je zo met klanten omgaan? Dit is echt ongelofelijk! Waarom kan er niemand bij KPN een probleem oplossen? HELP!!!

Welkom bij KPN, de servive wordt idd met de dag slechter. Afspraken nakomen is moeilijk, veel medewerkers beloven maar wat en de interne communicatie is dramatisch.

Steeds meer zaken worden uitbesteed, wordt het ook niet beter van.

Misschien moet KPN eens een enquête sturen naar alle klanten, eens kijken wat iedereen van KPN, de producten en vooral de diensten vindt.


Opgelost! Ik werd teruggebeld!

Eindelijk door een persoon die wel verstand had. Ik kon een mail sturen naar spoed-herstel@kpn.com

Daarna was de verbinding snel weer hersteld.


Hi @Ziggoisbeter, welkom op ons forum. 

Allereerst wil ik benadrukken dat ik het ontzettend naar vind dat het zo heeft moeten lopen. Mijn oprechte excuses namens mijn werkgever. 

Opgelost! Ik werd teruggebeld!

Eindelijk door een persoon die wel verstand had. Ik kon een mail sturen naar spoed-herstel@kpn.com

Daarna was de verbinding snel weer hersteld.

Erg fijn om te lezen. Je weet me hier te vinden mocht ik in de toekomst iets voor je kunnen betekenen. Doe ik graag! 

 

 


Welkom bij KPN, de servive wordt idd met de dag slechter. Afspraken nakomen is moeilijk, veel medewerkers beloven maar wat en de interne communicatie is dramatisch.

Steeds meer zaken worden uitbesteed, wordt het ook niet beter van.

Misschien moet KPN eens een enquête sturen naar alle klanten, eens kijken wat iedereen van KPN, de producten en vooral de diensten vindt.

Nou, laten we ook niet overdrijven. Zeker gaan er dingen soms mis, dat is overigens het recht van ons bestaan hier, maar hoever ik het kan inschatten doen we ons stinkede best om het goed op te lossen. 

En anders mag je ons zeker hierop aanspreken. 😉

 


Welkom bij KPN, de servive wordt idd met de dag slechter. Afspraken nakomen is moeilijk, veel medewerkers beloven maar wat en de interne communicatie is dramatisch.

Steeds meer zaken worden uitbesteed, wordt het ook niet beter van.

Misschien moet KPN eens een enquête sturen naar alle klanten, eens kijken wat iedereen van KPN, de producten en vooral de diensten vindt.

Nou, laten we ook niet overdrijven. Zeker gaan er dingen soms mis, dat is overigens het recht van ons bestaan hier, maar hoever ik het kan inschatten doen we ons stinkede best om het goed op te lossen. 

En anders mag je ons zeker hierop aanspreken. 😉

 

Ja klopt, de KPN personen hier op het forum doen zeker goed hun best.

Maar de personen in de winkels of achter de telefoon hebben werkelijk waar vaak geen idee, spullen verkopen kunnen ze misschien als de beste maar als het moeilijk wordt.... Er wordt door die personen vaak veel beloofd wat toch niet vaak wordt nagekomen. Afspraken, terugbellen, nieuwe apparatuur. Hun empathie, oplossend vermogen of enige productkennis is gewoon ver te zoeken. 

Het moet bij het eerste aanspreekpunt voor de klant gewoon goed gaan, en dat gaat het niet. Interne communicatie of een dossier aanmaken voor een klant/probleem is al lastig. 


Ook daarin moet ik je enigszins tegenspreken. Want ook die meldingen, ook hier op het forum, zijn van de gevallen waarin dit gebeurt. Een tevreden klant zal over het algemeen minder vaak de moeite nemen om hier aan te geven dat alles goed is gegaan. Het dus wel een vertekend beeld.