Skip to main content

Na twee jaar nog steeds geen glasvezel,2de tv ontvanger zes keer vervangen,werkt na vijf jaar nog steeds niet.Nog altijd een oranje kabel bij de voordeur(is twee maanden geleden een halve meter verplaats bij de voordeur(van links naar rechts,en heel hoog uit de grond).Maar nog steeds geen glasvezel.De diensten van KPN zijn zeer slecht.Traag internet,programna's worden niet opgenomen,tv ontvanger werkt niet(merdere malen andere ontvangers ontvangen.De hoofdontvanger zou bluetooth zijn,nee dus.),monteurs hebben geen oplossing.Stwkker erin eruit.. opnieuw opstarten omdat netwerk continu verbroken is,dat de hele dag door.Afstandbediening werkt niet naar behoren(duielijke handleiing is ZEER elkom)niet ergens verstopt in de website van KPN.Duurste abbo en nog altijd zeer slecht.Graag nu eindelijk na ruim twee jaar wachten,en steeds graven in de tuin(tegels stuk,al vier keer gegraven)en nog steeds niks,draadloos is onmogelijk,Alles moet bedraad,anders werkt internet niet.KPN zegt simpelweg wifiversterkers kopen.Schandalig.Ik betaal bijna €80 per maand!

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt!

Idd nog altijd niks.2 jaar geleden gegraven en de stixker op de deur,4x toestemming gegeven per email voor glasvezel,zou na het graven na maximaal 9 dagen glasvezel hebben.


Goedemorgen @Xantha , wat een klaagzang zeg maar wat ik me dan afvraag is waarom je dit al vijf jaar laat gebeuren? Waarom niet overgestapt als het allemaal zo erg is?


Precies. Als het echt zo beroerd is/was zoals je omschrijft @Xantha waarom blijven klagen in plaats van denken in oplossingen? 


Hi @Xantha! Dat klinkt niet fijn. Ik kijk graag met je mee. 

Wil je laten weten welke snelheid je op dit moment hebt? En wat de snelheid is van je abonnement? 
Je kan hier je snelheid meten. Doe dit met een apparaat dat met internetkabel is aangesloten. Als je niet zeker weet welke snelheid je abonnement heeft, geef dan hier de naam van het abonnement aan. Die staat op de factuur links van het grootste bedrag. 

Verder vind je hier alles over het gebruik van de afstandsbediening.

Wil je ook aangeven wanneer je voor het laatst een monteur langs hebt gehad?