Skip to main content

Ben verhuisd 15-12 de aansluit datum en uiteraard zoals verwacht gaat dit niet goed al 4x gehad in de jaren dat ik lid ben kpn altijd gaat het mis. Mijn ex blijft wonen waar we woonde heeft ook kpn genomen 13-12 oplever datum maar uiteraard deze werkt ook niet dus al een paar dagen zonder internet en tv (vinden de kinderen niet leuk) maar waarom kpn waarom gaat die druk op de knop altijd mis.

Nou kpn monteur geweest op zaterdag hij kon niks doen. Zou vandaag terug komen en wat denk je die komt niet. Wat een *** bende bij de kpn aansluiten kunnen ze niet t mobile gebeld vrijdag kan mijn verbinding actief zijn hopelijk doen die het wel goed.

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Beste @Robert0115, wat rot dat het niet goed gaat! Voor dit soort dingen kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en indien nodig, actie ondernemen. Dat gezegd hebbende: het adres dat je in je profiel hebt staan, dat is het adres waarop je ex diensten blijft houden? Kan je jouw nieuwe adres er ook bij vermelden? Dan kijk ik graag mee.Â