Skip to main content

Ik heb voor de verhuizing begin januari een verhuizing van mijn abonnement aangevraagt, ik heb hierna de melding ontvangen dat glasvezel bekabeling zou worden aangelegd op de 14e. Dit is door een paar mensen van kpn wel gebeurt, ze hebben ook binnen de boel klaargemaakt. Maar mijn modem (experia box) kan nog steeds geen verbinding maken. 

Ik weet nu niet waar het balletje ligt, moet kpn nog wachten op response van het team van monteurs en zo ja hoe lang gaat dat nog duren?

 

Hi Blup, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Heb je ook een foto voor ons van hoe het er nu uitziet in je meterkast? Is het glasvezelkastje gemonteerd? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hoi Alex_P,

 

Mijn profiel is bijgewerkt voor de foto moet ik nog even achteraan. Er is in iedergeval een extra kast geplaatst waar nu een oranje kabel naar binnen loopt.


Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat er problemen zijn met de verbinding. Lijkt er op dat de glasvezel nog niet helemaal is afgerond. Excuses voor het ongemak. Vandaar ook de vraag van Alex voor een foto. Dan kunnen we het makkelijker beoordelen. Hiervoor ga ik nog extra melding maken bij collega's die er over gaan. Dit lukt op dit moment niet, ik loop tegen een systeemfout aan.  😞 Excuses. Ik ga het later nog weer proberen. 


originele kastje
en de nieuwe glasvezel kast

 


Dat ziet er goed uit. Vermoedelijk is het nog niet gereed gemeld of er is nog meer aan de hand. Durf ik zo niet te zeggen, dat moet uitgezocht worden. Ik heb hiervoor navraag gedaan. Hopelijk krijgen we snel wat duidelijkheid. 


En is er al meer uitgekomen? ik zit nu al een aantal weken zonder internet thuis.


Helaas. Het lukt ons niet om een ticket voor jou aan te maken en we zijn nu aan het navragen waardoor dat komt.

Ik hoop dat we snel een oplossing hebben.

Heb jij ook particuliere mobiele nummers bij KPN? Zo ja, zet ze even in je profiel en geef mij hier een seintje. Dan kan ik daar gratis weekbundel van 100GB op zetten en je (eventueel) een hotspot van je telefoon kunt maken


Nee helaas. Maar nog een wilde gok, het huidige abonnement is een best wel oud Telfort abonnement. Zou dat nog problemen kunnen geven?


Ik vermoed dat dat niks uitmaakt. Ergens in het systeem blokkeert iets waardoor wij er geen duwtje aan kunnen geven. Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen.


We houden je in de gaten. Ik heb dan nog even met een collega gekeken. We zien dat de order op ready for installation staat. Durf niet met zekerheid te zeggen of die status eerder anders was, maar wat we kunnen proberen is om het modem aan te sluiten en te resetten. Mogelijk kun je het daarmee forceren. Zo niet, dan is het even afwachten op meer duidelijkheid helaas. 


Net de modem gereset maar de modem kan nog steeds geen verbinding maken

 

 


Ik zie zojuist reactie, dat KPN Netwerk de aansluiting nog niet gereed is gemeld. Daar wordt achteraan gezeten. Zodra er duidelijkheid is hoor je dat.


Is er nog iets nieuws uitgekomen?


Nog niet helaas. 😞 Ik wacht nog op reactie. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid. Als ik iets weet, hoor je het van mij. 


Ik kom wel even in de lucht. Helaas zo nog niet meer nieuws dan dat het nog uitgezocht wordt. In ieder geval heb ik je wel een Direct Online Pakket gestuurd bestaande uit Digitenne en MiFi Router. Zodat je niet helemaal zonder tv en internet zit. Deze kun je morgen na 1430 afhalen bij het PostNL punt uit de sms. 


Yes heb het berichtje net gelezen, maar kan dit pakketje worden verzonden naar mijn nieuwe adres in Arnhem?

 

Alvast bedankt.


Helaas niet meer, het pakket is al verzonden. Wellicht kan je hem via de PostNL app nog ergens anders laten afleveren, maar ik heb geen optie meer helaas. 


De monteur is afgelopen week langs gekomen voor het controleren van de verbinding, er zou nog een 2e afspraak gemaakt moeten worden voor het afronden van de installatie. Ik heb hier verder niks meer van vernomen, zouden jullie even kunnen controleren wat de status hiervan is, of moet ik zelf bellen voor een nieuwe afspraak?

Alvast bedankt!


Dat is vermoedelijk de monteur van KPNNetwerkNL geweest om de glasvezel na te kijken. Nu moet er nog duidelijkheid komen voor installatie. Deze kan ik nog niet vinden. Het lijkt niet helemaal goed te gaan namelijk. Want ook het ticket dat aangemaakt is naar aanleiding van jouw telefoontje staat niet in het systeem. Ik heb daarom achterliggende afdeling op de hoogte gesteld om naar jouw aanvraag te kijken. Zodra er duidelijkheid is hoor je dat.Â