Skip to main content

Ik heb al vele jaren op mijn factuur een deel van de naam van mijn man staan en een deel van mijn eigen naam. Op de factuur heet ik mw. “van *******". Het woordje “van” is onderdeel van mijn meisjesnaam, de naam “ *******” is de naam van mijn man. Als ik dit via een contractovername wil regelen dan is het niet mogelijk om een identiteitsbewijs toe te voegen waarop deze (niet bestaande) naam staat.  Hoe kan ik dit wijzigen? Bij Telfort deed ik hiertoe al eens een poging, ik hoop dat we nu deel zijn van KPN dat het makkelijker gaat. 

Ik ben hier erg verbaasd over, ik doe nu een check op basis van de naam, geboortedatum en documentnummer en het bestaat. Nogmaals, geen enkele winkel kan zomaar iets invoeren. 

Maar, in dit geval is inderdaad een bezoek aan een winkel noodzakelijk. Op afstand mag ik dit niet aanpassen. De winkel In Veenendaal is inderdaad nog gesloten. We kijken wel vanaf 1 juni welke winkels er langzamerhand open gaan, maar voor nu is het afwachten. Gelukkig heeft dit ook niet zo'n haast. 

 

Maar kan dit in de winkel dan wel echt worden hersteld?

En niet dat de klant voor niks gaat?

Zeker, juist daar! 


Maar als @Alex_P wel “van  *say my name, say my name” mag wijzigen in “name name name” dan ben je een hele stap verder, want dan komt de contractnaam overeen met het identiteitsbewijs van je man.

Dat klopt, maar dat is helaas niet het geval. 


Dit zou al helpen, denk ik. 


Het punt is dat ik een nieuw abonnement wil afsluiten met onbeperkt bellen. Maar ik wil de oude fout uit het systeem niet meenemen naar dat nieuwe abonnement. 

 


Dit hele topic staat onder “Internet” wat voor vast internet thuis is bedoeld.

Maar ik begrijp uit je laatste opmerking dat het eigenlijk een mobiel abonnement betreft?

nieuw abonnement met onbeperkt bellen


Gewapend met paspoort van mijn man en mij zijn we naar de KPN winkel gegaan. Hier was het in 20 minuten geregeld. Had ik eerder moeten doen 🙂 Bedankt voor de moeite, Alex!


En nog een PS: ik heb mijn achternaam in deze communicatie gebruikt. Het liefst zou ik willen dat deze thread verwijderd wordt, is dat mogelijk? 


Gewapend met paspoort van mijn man en mij zijn we naar de KPN winkel gegaan. Hier was het in 20 minuten geregeld. Had ik eerder moeten doen 🙂 Bedankt voor de moeite, Alex!

Weinig moeite hoor, fijn dat het is gelukt. 

En nog een PS: ik heb mijn achternaam in deze communicatie gebruikt. Het liefst zou ik willen dat deze thread verwijderd wordt, is dat mogelijk? 

Volgens mij heb ik het overal aangepast en weggehaald. :relaxed:


in het bericht van 16 dagen geleden staat mijn naam nog… Bedankt voor de moeite weer.

 


Gevonden en aangepast. 


bedankt, alles is helder!