Skip to main content


dit is de Bericht wat ik opeens krijg van Netflix en ik kan helemaal niks meer kijken

 

kan iemand mij helpen ? Ik heb contact opgenomen met Netflix maar die zeggen dat aan mijn provider ligt en niet aan hun 

heeeeeelllppppp

Wat zijn de eerste drie getallen van jouw publieke IP adres.

Zie https://whatsmyip.org.


88.1


Kan je hwt laatste getal weer even wegpoetsen. Je kunt een bericht wijzigen via de drie puntjes rechtsonder het bericht.

Hwt betreft in ieder geval gewoon een IP adres van KPN.

Heb je al in jouw Netflix account gekeken waar jouw account de laatste tijd gebruikt is?

Zie je daar vreemde IP adressen / locaties tussen staan?


Heb ik al gekeken maar niks anders geen vreemde IP adressen tussen of locaties 

het ligt echt aan de internet van KPN , want als ik omschakel naar 4G internet van een andere provider dan doet die het wel via mijn telefoon


Dan hoop ik dat er snel iemand van KPN zal reageren om hier achterasn te gaan.


Hoop ik ook en bedankt voor je antwoorden


Gebruik je misschien malware filter van KPN?


Hoi Nee daar maak ik geen gebruik van 


Hoi @Izabella23, welkom hier. 

Ik lees ook iets over een unblocker in die melding, heb je een plugin in je browser geïnstalleerd wat daarop lijkt? Wat gebeurt er als je een andere browser probeert? 


Welk apparaat word gebruikt als je deze foutmelding precies krijgt Laptop of tablet ??? Andere browser gebruiken is mogelijk. Heb je misschien ook een TV kastje van KPN toevallig ???? Op Kanaal 200 zit ook een Netflix, mocht deze gewoon werken dan weet je zeker dat het aan de Laptop/tablet moet liggen.