Skip to main content

Wij kunnen geen netflix of viedeoland kijken omdat het aan geeft geen verbinding met internet 

Terwijl we op de pc en tablet wel gewoon internet hebben

Op de pc en tablet doet internet het dus. Op welk apparaat wilt u Netflix kijken en werkt dan niet?


Op onze smart tv

We hebben nooit problemen hier mee gehad 

Nu ineens wel


Op onze smart tv

We hebben nooit problemen hier mee gehad 

Nu ineens wel

U gebruikt apps op de tv? Niet op de tv ontvanger van KPN?

Hoe is de tv verbonden met de Experiabox? Draadloos? Of met een kabel?


Goedenavond @Harrie En Judy Maessen! Goede vragen van Nick83, ben benieuwd naar de antwoorden! 

Check sowieso even of jullie Smart TV nog (goed) verbonden is met het internet en, als jullie de Netflix app op de Smart TV zelf gebruiken, dan kunnen jullie de app opnieuw inladen (kies voor Netflix opnieuw laden via de instellingen van Netflix).


Kabel


Maar we hebben een hele oude kastje


Wat bedoel je met een heel oud kastje, bedoel je daar de TV ontvanger mee? Je kunt controleren of je apparatuur nog up to date is via de servicetool Apparatuur controleren en omruilen

En hebben jullie onderstaande al gecontroleerd/ gedaan?

Goedenavond @Harrie En Judy Maessen! Goede vragen van Nick83, ben benieuwd naar de antwoorden! 

Check sowieso even of jullie Smart TV nog (goed) verbonden is met het internet en, als jullie de Netflix app op de Smart TV zelf gebruiken, dan kunnen jullie de app opnieuw inladen (kies voor Netflix opnieuw laden via de instellingen van Netflix).

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!