Sinds 2 maanden valt mijn internet verbinding weg. Nieuwe Experiabox en glasvezelrouter zijn reeds geplaatst maar nog steeds valt op onverwachtse momenten mijn internet weg…
Na advies van KPN helpdesk een KPN Plus abonnement afgesloten omdat die mij in de diepte verder kunnen helpen. Na vandaag voor de zoveelste x met ze gesproken te hebben wordt mij verteld te veel apparaten op het netwerk waardoor handshare problemen ontstaan het buffer vol loopt met gevolg geen internet…..
Nu heb ik niks aan mijn aantal devices veranderd maar wel al 2 maanden elke dag een paar x uitval ..
Volgens KPN medewerken is het meer dan 16 devices op het netwerk een probleem… in deze tijd waar iedereen wel een aantal devices heeft we de huizen slimmer maken sluit de KPN hardware niet meer aan….
Ik kan het bijna niet geloven en heb toch een apart gevoel hierbij … probeert iemand mij met een kluitje het riet in te sturen…,
Wie herkend dit probleem ?
Komt het echt door meer dan 16/20 devices ?
Wie heeft een oplossing ?
PS, ondertussen al mijn switches vervangen en alle wifi points al terug factory reset en opnieuw ingericht… switches zitten afzonderlijk op de experiabox aangesloten dus niet achter elkaar geschakeld.. op switchen staat DHCP disabled...