Skip to main content

Gisteren heb ik de KPN box 12 volgens de thuis app in gebruik genomen.

Op zich geen probleem totdat mijn wifi wegviel en mijn netwerk (zoals vermeld op achterzijde modem) niet meer zichtbaar was. 🤔

Bellen met KPN, en zij kon zien dat er een ander netwerk ‘actief’ was vanaf mijn modem. Dit netwerk was idd zichtbaar op mijn telefoon. Dan denk je ‘maar ik heb geen wachtwoord voor dit netwerk’. Wonderwel kon ik op dit netwerk inloggen met het wachtwoord als vermeld achterop het modem.


Mijn vraag is waarom deze netwerknaam tijdens de installatie veranderd? (onhandig en het heeft mij meer dan een uur gekost om het uit te zoeken)

Tevens kunnen anderen wellicht hun voordeel doen met deze info.

mvg Raymond 

 

 

Heeft u versterkers? 


Ik heb 2 super wifi versterkers erbij gekocht maar deze heb ik nog niet in gebruik genomen.

Is het volgende project zal ik maar zeggen😉

 

 


Ha @Raijmond63, wat bijzonder! Ik weet niet meteen wat hier de reden van is.. Het zou in ieder geval niet moeten gebeuren dat dit uit zichzelf verandert. Goed dat het jou in ieder geval gelukt is om de boel aan de praat te krijgen. Voor wat betreft de Super Wifi versterkers: hierover vind je ook veel informatie op het forum. Mocht je nog vragen hebben, staat de community voor je klaar!