Skip to main content

De meeste nieuwsgroepen in news.kpn.nl worden niet meer bijgewerkt. Het is ook niet mogelijk om iets te uploaden. Waarschijnlijk heeft het te maken met de wijzigingen die onlangs zijn doorgevoerd. Ik kan geen boeken en muziek bekijken. Een paar ng's werken wel.

Ha @josrood, goede vraag! Er zijn inderdaad wijzigingen doorgevoerd. Op onze website vertellen we je alles hoe dit in z'n werk gaat als je gebruik maakt van een Usenet programma en hoe je moet verbinden met onze Usenet server. Ik adviseer je daar eens te kijken. Mocht je er niet uitkomen, laat je het dan weten? 


Ik gebruik geen gebruikersnaam en wachtwoord, zoals genoemd door KPN. Ik krijg wel regelmatig de foutcode: 4000 time limit reconnect again. Als mijn instellingen niet goed zouden zijn dan zouden alle nieuwsgroepen niet bereikbaar zijn. ik zie alle nieuwsgroepen, maar ze worden niet allemaal meer bijgewerkt. Bijvoorbeeld: alt.binaries.mp3, alt.binaries.e-book.magazines en alt.binaries.erotica.collections.rars. Een aantal nieuwsgroepen wordt wel bijgewerkt Bijvoorbeeld: alt.binaries.dutch.ebook, alt.binaries.e-book.flood en alt.binaries.ebooks.

 

ik hoop dat je iets kunt met mijn info. tijdens corona heb ik veel plezier gehad van de nieuwsgroepen. Het meeste mis ik de nieuwsgroep alt.binaries.pictures.scenic waar mensen van overal op de wereld hun foto's publiceren. Erg mooi en leerzaam. Helaas werkt deze ook niet meer.

 

Vriendelijke groet Jos


Ik ben bang dat ik daar weinig aan kan doen. Er zijn niet heel veel mensen meer die nieuwsgroepen gebruiken en het is best mogelijk dat die bepaalde nieuwsgroepen inderdaad niet meer werken. Ik heb zo geen oplossing, behalve het advies om een andere informatiebron te zoeken.