Skip to main content

Beste Lezer,

 

Ik stap over van Ziggo naar KPN Glas. Daarvoor heb ik een aantal maanden geleden een aanvraag gedaan. Daarbij maak ik ook gebruik van de overstap service die KPN bied. Nu is daar ergens iets fout gegaan. Ziggo sluit mijn aansluiting af op 18 december, en 21 december komt de monteur van KPN pas.

 

Nu snap ik dat fouten maken menselijk is, ik zoek een weg dat dit opgelost kan worden. Ik ben intussen 5 a 6 keer in contact geweest met zowel KPN klantenservice en KPN netwerk. Beide geven aan dat het systeem hun niet toelaat dingen aan te passen…. en verwijzen naar elkaar als mogelijk partij voor een oplossing, maar kunnen dat uiteindelijk beide niet bieden. Intussen ben ik radeloos en zoek ik naar een vervolgstap. In deze 'saaie’ Corona tijd heb ik geen zin om zonder internet te zitten.

 

Wat er moet gebeuren:

  • Mijn abonnement moet de 18e geactiveerd worden
  • Er moet een monteur langskomen om een box te installeren

Verdere installatie van de modem en tv kan ik zelf wel 🙂.  

Update: Na nog een keer bellen met klantenservice is dit incident doorgezet naar de overstap service. Zij moeten contact met mij opnemen. Ik ben benieuwd hoelang dat duurt.

Sidenote: bijzonder dat het 8 keer bellen met klantenservice heeft gekost om tot een oplossingsrichting te komen (of in elk geval een stap verder) blijkbaar zijn de werkinstructies niet toereikend. (neemt niet weg dat ik blij ben dat er iets van actie is...)


Hoi @robdonke, ik ben blij om te horen dat de klantenservice al actie heeft ondernomen! Laat mij het weten als ik iets voor jou kan betekenen. :blush: