Skip to main content

omdat ons wifi signaal telkens vaker uitviel, hebben we een kpn-monteur gevraagd er naar te kijken.

als de fout bij de kpn lag kostte het niets en anders €60,00.

de monteur heeft een uur lang naar signalen op z’n telefoon zitten kijken, koffie gedronken en een rapportje geschreven ( wilt u hier tekenen voor accoord, u krijgt het verslag op de mail, niet dus)

er moest toch een oplossing komen en toen toevallig een telefoonnummer van TV storingen KPN

(06 12001200) tegengekomen. Met een begripvolle jongeman (telefonisch) de meterkast ingedoken, alle stekkertjes een paar keer losgemaakt en één voor éénweer bevestigd enz. 

conclusie: de fout moet in de Experiabox zitten. ik stuur u vandaag nog een ander modem.

op 26 oktober j.l. het nieuwe modem geïnstalleerd en sindsdien geen geen enkele storing meer gehad. fout lag dus m.i. bij de KPN. en u raadt het al: de €60,00 is gewoon op de faktuur van

8 november j.l. afgeschreven.

mijn vraag: hoe kan ik met KPN in contact komen om mijn klacht te uiten?

 

 

 

 

Als u via het profiel alle persoonlijke gegevens wilt aanvullen (niet openbaar zichtbaar) kan een medewerker van KPN direct in het dossier kijken en een passend antwoord geven. Zij zullen zien dat de modem is vervangen als het goed is.


Hoi @modems . Welkom op het forum.

Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat die monteur nou precies gedaan heeft. Waar heb je precies voor getekend?

Kun je je profiel aanvullen? Dan kan ik meekijken.