Skip to main content

Volgens collega van KPN kan ik mijn niet goed functionerende wifi versterker online omruilen zolang deze in de garantie valt. Waar is de link, ik kan deze nergens vinden op kpn.com. 

Groet Bertakamus 

Ligt eraan waar je het gekocht hebt

  • Winkel
  • Monteur
  • Klantenservice 
  • Apparatuurvoorthuis.kpn.com

Wat is er niet goed aan?

 


De versterker blijft op oranje staan ook als ik het dichtbij de v12 zet. Volgens jullie collega is deze stuk en kan ik deze omruilen voor een nieuwe omdat deze binnen de garantie valt. Deze is geïnstalleerd door een van jullie monteurs. Groet Bertakamus 


Is dat de 1e superwifi of de 2e (ik neem aan dat er 2 hebt?)

 

Een oranje brandende draadloos aangesloten superwifi betekent,  te ver van de 1e superwifi (of teveel demping door beton e.d.)

Een oranje brandende bekabeld aangesloten superwifi betekent, oude kabel (cat5, 100mb) of verkeerd aangesloten kabel (binnenwerk) Nodig is minimaal cat5e kabel, 1000mb.

 

Als dit van toepassing is, heeft omruilen geen zin. Maar wellicht heb je deze stappen al doorlopen.

 

Wifi op box12 moet trouwens uit zijn (Onderste knopje links 15sec ingedrukt houden) Staat los van oranje lampje.


Het gaat om de 2e en deze heeft altijd op zolder gestaan en was altijd groen tot aan nu. Ik heb de versterker tot aan beneden zo'n 5 meter afstand van de eerste versterker gezet en deze bleef oranje, vervolgens heb ik hem naast de eerste gezet en toen werd de tweede groen. Wifi lamp is overigens uit.