Skip to main content

 

Dag,

 

Ik wil een klacht indienen. De KPN is naar mijn mening zeker niet de beste en ook niet klantvriendelijk.

IK ben zelf A-technisch  en heb hulp nodig.  Als je naar de klanten service belt duurt het gemiddeld 10 min. voor er contact is en dan nog wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wil een monteur maar ivm met corona niet beschikbaar sorry maar dat slaat nergens op. KPN  wil dus hulp (geld) van de overheid maar laat eigen klanten in de kou staan.

 

Kan nog wel wat argumenten aan halen maar  daar los ik mijn probleem niet mee op.  wanneer  is er weer een monteur beschikbaar.  

U zal zeker geholpen worden als het niet lukt. Maar wat is het probleem? Krijgt u de boel niet aan de praat?


Dag, 

Ik heb vorige week vrijdag de 2e tv draadloos aangesloten met de apparatuur van de KPN. maar nu blijkt dat ik de afstandsbediening van de KPN bij de TV moet gebruiken. Ik kan alleen de bij geleverde afstandsbediening gebruiken maar daar kan ik niet mee inloggen en een klantnummer invoeren want dat moet de de afstandsbediening  van de KPN. het is mij ondanks de instructie niet gelukt en daarom wil ik een monteur.


Een medewerker of een lid van het forum gaat u hier helpen. Ik vermoed dat hiervoor geen monteur wordt gestuurd. Let goed op de reacties hier.


Ik ben nog geen steek verder en wil mijn probleem opgelost hebben  dus vraag ik nogmaals om een monteur.

 


Even geduld nog graag en een monteur is nog niet nodig hoor.


Dag, 

Ik heb vorige week vrijdag de 2e tv draadloos aangesloten met de apparatuur van de KPN. 

Welke apparatuur? Een draadloze verbindingset? 

En een tv ontvanger? 

Daar zit toch een afstandsbediening bij?

Ik kan alleen de bij geleverde afstandsbediening gebruiken…

Die van de tv bedoelt u?

 


Heb inmiddels weer contact gehad met de service dienst en die heeft een handeling uitgevoerd.

Er moet een nieuwe afstandbediening komen.


Welkom op ons Forum @almelo. Ik begrijp dat je probleem inmiddels verholpen is door het sturen van een nieuwe afstandsbediening. Wat betreft de wachttijd aan de telefoon, dat kan kloppen. Het is de afgelopen tijd drukken dan normaal. Ook hier op het Forum, vandaar mijn late reactie. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je!  


We hebben geen reactie meer gezien, dus ik hoop dat je er inmiddels uitgekomen bent, @almelo. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 


Ik was er wel klaar mee en nee het probleem is niet opgelost nu moet ik nog een code zien te vinden waar mee ik de afstandsbediening voor de salora TV  kan activeren.

 

Ben dus nog steeds geen stap verder


Ik was er wel klaar mee en nee het probleem is niet opgelost nu moet ik nog een code zien te vinden waar mee ik de afstandsbediening voor de salora TV  kan activeren.

 

Ben dus nog steeds geen stap verder


Hoi @almelo 
Probeer code 637 eens. 


Reageer