Skip to main content

Goedemorgen,

ik kan niet via Firefox inloggen op mijn experiabox V10. Het lukt wel gewoon via bv google. Ik krijg deze melding:

 

Beveiligde verbinding mislukt

Fout tijdens het verbinden met mijnmodem.kpn. Certificaat van peer is ingetrokken.

Foutcode: SEC_ERROR_REVOKED_CERTIFICATE

    De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
    Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

Meer info…

 

Weet iemand wat ik in Firefox moet instellen?

 

Louis

Hallo @addigior 

Heb je de v10A of Box 12? Volgens het onderstaande verzameltopic is dit (bijna) opgelost

Software staat klaar en wordt heel binnenkort automatisch uitgerold. Door een reset kan je het bespoedigen.


Hallo Ruud,

Ik heb een v10A box. Ik voer wekelijks een reset uit.

Is het een kwestie van “Afwachten?”.

Groet,

 

Louis


Hallo @addigior hoe voer je die reset uit, met een paperclip door het ‘reset’ gaatje? Is dat niet een beetje veel, een reset 1x per week? Heb je problemen dan?

Volgens KPN moderator Erik in het bovengenoemde topic is KPN al bijna klaar met de actieve uitrol.


beste, RBxx

Bedankt voor jouw reactie

Over de reset: Ik had de laatste maanden regelmatig uitval van de Wifi,, wel verbinding naar de router maar geen internet op de mobiele apparaten. Vandaar de reset. De laatste weken is de wifi weer constant, de oorzaak is ofwel een zwak signaal ofwel werd het signaal verstoord.

Over het probleem met niet inloggen op de V10a: Ik wacht wel op de actieve uitrol.

 


Hi @addigior, welkom op ons forum en goed dat je jouw bericht hier plaatst. Zoals Ruud aangeeft, waren er inderdaad problemen met de certificaat van de Experia Box V10a en Box 12. De actieve uitrol voor de  Experia Box V10a is inmiddels afgerond, je zou nu dus weer zonder problemen moeten kunnen inloggen.