Iemand een idee hoe in contact te komen met iemand die bevoegd is bij KPN om een klacht op te lossen van KPNXL Goes? Ik heb voor twee woningen KPN internet en TV besteld bij KPNXL Goes. Aanbieding per e-mail gekregen van een medewerker van KPNXL Goes. Bij de eerste woning ging alles goed. Bij de tweede woning gaat nu al drie maanden van alles mis. KPN zou er voor zorgen dat ZIGGO alles pas zou afsluiten als de monteur van KPN alles geïnstalleerd had…uiteindelijk geen monteur gezien van KPN en wel alles afgesloten door ZIGGO. Hierdoor geen TV en internet. Gelijk gemaild met contact persoon van KPNXL Goes om te vragen wat er mis was gegaan en vanaf dat moment geen enkele reactie meer van contactpersoon bij KPNXL Goes of van een collega van KPNXL Goes.
KPNXL Goes is telefonisch niet bereikbaar. Al vier keer meer dan een half uur aan de telefoon gezeten met de klantenservice van KPN en deze medewerkers zeggen dat ze KPNXL Goes terug laten bellen. Ik heb al drie keer gevraagd of ik het mailverkeer kan mailen naar de KPN klantenservice en dan krijg ik als antwoord “wij mogen en kunnen niet mailen met klanten”….pffff niet te geloven. Na de telefoontjes met de klantenservice nog steeds niet teruggebeld door KPNXL Goes. Uiteindelijk maar naar KPNXL Breda gedaan. Daar mijn verhaal gedaan en afgesproken dat ik KPNXL Breda mocht mailen en dat zij mijn mail naar KPNXL Goes zouden sturen… en ja wel na 3 dagen eindelijk weer een (onbeschofte) mail van KPNXL Goes waarbij de medewerker aangaf van geen kwaad bewust te zijn. Op zijn e-mail gereageerd en nu weer geen reactie meer… Echt NIET te geloven hoe slecht KPN met klachten omgaat en het blijkbaar OK vinden dat medewerkers afspraken met klanten maken en toezeggingen doen en vervolgens niks meer van zicht laten horen… echt SCHANDALIG.
Ik ben er nu helemaal klaar mee, maar ik vraag mij dus af hoe ik in contact kan komen met iemand van KPN die wel het fatsoen heeft en bevoegd is om ervoor te zorgen dat de gemaakte afspraken tussen KPN en mij nagekomen worden????