Skip to main content

6 weken terug onze verhuizing aangemeld. Graag per 15 februari het abonnement op het nieuwe adres.
Zo gepiept. Vervolgens ontvang je heel klantvriendelijk mailtjes : KPN verhuist met je mee - volg hier je verhuizing - het is bijna zover……
Krijg vandaag telofoontje: het wordt geen 15 februari maar 17 maart….Maar we kunnen u een noodpakket aanbieden.
Situatie: Ik werk 5 dagen per week 9 uur per dag met mijn pc (zware pakketten, continue Teams.) Mijn vrouw geeft 5 dagen per week online les (MBO) 2 pubers volgens online les...en er moet gegamed, en genetflixed worden. 
Een chat met KPN levert de bevestiging: klopt meneer dat gaat niet lukken met een noodpakket.
Maar we kunnen het niet meer corrigeren. Uw verhuizing staat nu voor 17 maart in het systeem en een verhuizing naar voren halen is niet mogelijk...HUH!. 15 februari is in de toekomst, maar ten opzichte van 17 maart is dat in het verleden ja. Volgt u me nog.
Het zou aan de oude bewoners liggen. Die hebben abonnement niet opgezegd. Ikke bellen. Daar had men ook al contact gehad met KPN. Die medewerker gaf aan dat er een fout was gemaakt...we hebben dezelfde achternaam en dat is niet goed verwerkt. Sorrie, onze fout….maar de situatie blijft onveranderd.

Ik ga morgen mijn noodpakketje ophalen … 5 weken geen abonomment omdat ze jansen en jansen door elkaar hebben gehaald. Triest...heeeeeeel triest. Mega domper op de verhuisvreugde en een meivakantie in het nieuwe huis met een smet erop.

@Bankaardappel Welkom op het forum. 

Wat een ontzettend vervelende situatie waarin jullie terecht zijn gekomen. Zeker als je op tijd je verhuizing doorgegeven hebt. 

Het klopt inderdaad dat als er een plandatum in het systeem staat wij deze niet naar voren kunnen halen. Maar dit uitstel is wel dusdanig lang dat ik wil kijken of er een andere mogelijkheid is. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen!