Skip to main content

Want een verschrikkelijk slechte klantenservice hebben jullie zeg! 
Krijg net één van jullie medewerker aan de lijn, laat me in eerste instantie al niet uitpraten waar ik over bel. 
Nadat postcode en huisnummer doorgegeven zijn en ik wederom weer mijn verhaal vertel over een vraag over mijn abonnement, zegt hij dat hij niet kan doorverbinden want er is een storing bij hun, dus ik moet op een later moment terugbellen want hij ging namelijk niet over abonnementen…..

Ik zeg dat ik vanmiddag dan wel even terugbel want hij kon mij niet uitleggen wat er precies aan de hand is en was er erg onduidelijk over en bleef maar vaag doen. Maar ik hoefde vanmiddag niet terug te bellen want dan was het nog niet opgelost!

erg vreemd...je kunt dus niet zeggen wat er aan de hand is maar wel weten dat het vanmiddag nog niet is opgelost?

vervolgens blijf ik met vraagtekens achter aan de lijn, wordt er ook nog doodleuk opgehangen! 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Waarschijnlijk heb je de verkeerde getroffen. Kunnen wij je helpen?


Vanmorgen iets degelijks meegemaakt,werd in de wacht gezet,na ruim 20 minuten wachten opgehangen dus ook nog geen antwoord op m'n vraag.


Bedankt Joep1965, maar ik denk dat ik voor vragen over het abonnement, de klantenservice moet hebben, ik heb verder geen installatie technische storingen gelukkig, want anders had ik meteen overgesloten naar een andere provider met zo’n belachelijke klantenservice 


Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs.  Bedenk wel dat vanwege corona de klantenservice natuurlijk zwaar onderbezet is en er waarschijnlijk mensen gewoon aan de keukentafel moeten werken. Dat is niet leuk maar daar moeten we het voorlopig mee doen.


Goedemorgen @Thomas84, welkom hier op het forum!

Wat jammer om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met de telefonische klantenservice! Dat is natuurlijk niet zoals het hoort, mijn excuses! Zoals ​​​​​​@Joep1965 aangeeft werken wij inderdaad allemaal thuis. Dat brengt de nodige uitdagingen met zich mee, wat natuurlijk geen excuus is, maar wel een verklaring voor één en ander. We doen ons uiterste best om iedere klant zo goed mogelijk te helpen!

Kan ik je vanaf hier misschien helpen met de vragen over je abonnement? Laat gerust weten wat je vragen zijn en vul in je profiel jouw gegevens (postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN) in. Dan kan ik met je meekijken!

Fijne kerst trouwens, stay safe! :christmas_tree:


@Thomas84 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!