Skip to main content

Ook mijn tv en internet valt 4 keer per uit. Ik heb pas 4 dagen KPN. De eerste twee dagen zonder problemen. Vanaf gisteren continu uitval. Op tv foutcode stb-nmc-400

Alle resets al geprobeerd. De helpdesk kan ook niets doen.

Nu heb ik vandaag glasvezel gekregen. Alleen de aansluiting van KPN zijde moet nog gebeuren. Dat kan op 31 mei. Hoop ik, want ik heb 4 uur aan de telefoon gehangen vandaag. Op deze site lees ik dat glasvezel dezelfde problemen kan geven. Maar daar ga ik niet vanuit.

Mijn vraag is wat kan ik doen om het internet stabiel te krijgen en weer tv kan kijken?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @WillemvanderBent, welkom op ons forum!
De problemen die je beschrijft zouden met een glasvezelverbinding aanzienlijk minder moeten zijn!

Als je wilt kijk ik graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


TV viel 4 a 5 keer per uur uit. Idem de wifi. Vandaag een uur lang geen problemen gehad. Maar ik ben pas een uur thuis. Ik heb het modem wat meer vrij gezet ( mogelijk te weinig ventilatie?) Ben benieuwd. Verder heb ik na een paar uur telefoneren met de klantendienst een afspraak gemaakt met de monteur op 1 mei. Dan wordt de glasvezel aangesloten. Ik wacht af, maar bedankt voor de reactie.


Zijn de tv ontvangers met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een switch of draadloze verbindingsets ?


Is goed! Laat me weten hoe het gaat!