Skip to main content

Ik heb net een nieuw IP adres ontvangen en de WiFi is nu erg slecht. Ik heb wifi 6 box maar de 6 kan ik nu vergeten. Nu kan ik mijn box resetten maar ben ik dan al mijn apparaten hierop kwijt? Het is namelijk niet makkelijk alles weer terug te zetten. Ik vind namelijk ook dar KPN hierin ernstig tekort schiet. Ik betaal incl alle mobiele telefoons dik 240 euo per maand en je krijgt er heel weinig voor terug. Tijd om KPN te gaan verlaten als dit zo blijft.

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @FamJuf ,

Als je de wifinaam hebt aangepast blijft dat na een reset vaak zo omdat dat in motive is opgeslagen.Alle andere instellingen(portforwards etc) gaan verloren.Die zijn ook niet op te slaan.Je zou wel van te voren foto's van je huidige settings kunnen maken.

BTW: echt 240 euro???Hoe is dat mogelijk??🙀


Hoi @FamJuf ,

Als je de wifinaam hebt aangepast blijft dat na een reset vaak zo omdat dat in motive is opgeslagen.Alle andere instellingen(portforwards etc) gaan verloren.Die zijn ook niet op te slaan.Je zou wel van te voren foto's van je huidige settings kunnen maken.

BTW: echt 240 euro???Hoe is dat mogelijk??🙀

4 mobile abbonementen en 83 euro voor internet tv.

Maar krijgt er zo weinig voor terug, das echt jammer.


4 mobile abbonementen en 83 euro voor internet tv.

Maar krijgt er zo weinig voor terug, das echt jammer.

Dat vind ik wel veel, maar goed.U heeft waarschijnlijk een luxe abonnement.

Als je wilt, mag je hier wel een screenshot van de 2e pagina van je factuur plaatsen, want ik denk dat dit echt wel goedkoper moet kunnen.En klanten met een duurder abonnement krijgen geen extra opties dan de klanten met een goedkoper abonnement.


en over dat wifi probleem daar kan hier ook vast iemand helpen 


@FamJuf Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je wifi verbinding minder goed is geworden sinds je een nieuw ip adres hebt. Ook wel bijzonder. 

Heb je toevallig wifi versterkers of iets van die strekking in je netwerk? Wellicht dat door het nieuwe ip adres de configuratie hiervan niet helemaal goed meer is.Â