Skip to main content

Ik ben een nieuwe klant bij KPN en vorige week maandag (26 april) is bij mij een monteur geweest om mijn glasvezelmodem te installeren. Hij heeft alles aangesloten en is even later gegaan met de mededeling dat er iets nog geactiveerd moest worden en dat alles binnen 4 uur zou werken. Inmiddels zijn we meer dan een week verder en heb ik nog geen signaal (Geen PON lampje op het glasvezelkastje). Ik heb vorige week iedere dag meerdere keren met KPN gebeld om te vragen wat er aan de hand is of wanneer mijn nieuwe aansluiting gaat werken of dat ik überhaupt IETS aan info kan krijgen. Ik loop hierbij echter tegen een harde muur aan. Geen enkele medewerker kan mij vertellen wat er aan de hand is of wat er op dit moment gebeurt om mijn aansluiting werkend te krijgen of wanneer er iets gaat gebeuren. Ik heb alleen meerdere keren het verhaal gekregen dat de mederwerker ook geen idee heeft en dat er een ticket is aangemaakt en dat hier binnen 2-3 dagen een reactie op komt. maar nu na 9 dagen heb ik nog helemaal NIKS gehoord van KPN. Eerder, na wat verder aandringen is mij beloofd dat op woensdag 28 April een monteur langs zou komen. Deze is echter niet komen opdagen. Ik heb hierna, diezelfde dag, nog een keer gebeld maar de medewerker kon mij niet vertellen waarom deze niet is komen opdagen ze beloofde mij wel om een nieuwe monteur langs te sturen de volgende dag (29 april) Deze kwam wederom niet opdagen. Ik heb hier weer voor gebeld maar kreeg wederom geen reden te horen waarom de monteur niet geweest was,  Ik heb geen idee wat ik nu moet doen en of KPN iets aan het doen is voor mijn probleem op te lossen. Ik krijg geen enkele informatie van de support. KPN heeft sinds de 26ste nog geen enkele keer contact met mij opgenomen. Ik voel mij nu echt machteloos als nieuwe klant en wil graag een oplossing anders zie ik mij genoodzaakt alles maar te annuleren.

Hallo @Jorus, dit is natuurlijk geen goed begin van je nieuwe abonnement. Ik wil graag kijken of ik wat meer informatie voor je kan achterhalen over de status. Zou je jouw profiel willen invullen? Als je dan hier even een seintje geeft, duik ik de systemen in. 


Ik heb mijn profiel ingevuld.


Goedemorgen @Jorus. Het is natuurlijk erg spijtig dat je steeds niets hoort over wanneer je het abonnement kunt gaan gebruiken. ik ben de systemen ingedoken en zie dat de technische dienst er nog wel mee bezig is. Op dit moment kan ik nog niet meer info verstrekken. We doen ons best om je van meer info te kunnen voorzien.Â