Skip to main content

Ik ga binnekort verhuizen. En ik ben wezen kijken samen met de nieuwe huisbaas. Ik heb zelf internet bij KPN en mijn huisbaas gaf aan dat ik dat gewoon kon meeverhuizen, want sommige van zijn huurders hebben KPN. Ik dus even een postcode check gedaan om te zien of ik daar een aansluiting kan hebben of andere snelheden. Maar volgens de check bestaat het adres niet of kan deze niet worden gevonden. Terwijl er klanten van KPN aanwezig zijn in die straat. Hoe kan dit? of is er wat aan te doen? 

Bij voorbaat dank. 

Betreft het toevallig een huis met een toevoeging. Dan zou het kunnen zijn dat de toevoeging anders bekend is bij kpn.

Bv 1a 1b 1c bij kpn 1 01  1 02  1 03 waarbij de toevoeging staat voor woonlaag. 

Het kan ook zijn dat het adres geen eigen invoer heeft. Dan is mijnaansluiting.nl de enige optie, verwijst je huisbaas ernaar zodat jij een invoer krijg.

Heel veel woningen worden tegenwoordig opgesplitst en hebben daarom geen eigen invoer. 


Hi @Jliersen, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Het gaat erom dat jouw huisnummer en toevoeging een aansluiting heeft van ons. Deze lijkt hierop op het plaatje hieronder en zit vaak in de meterkast maar kan ook in de woonkamer geplaatst zijn. Om wat voor woning gaat het hier? Zelfstandige woning? Appartement? Kan het zijn dat je eigen woning is is afgesplitst van een andere woning? 

Ik hoor graag van je. 
 

Â