Skip to main content

Afgelopen zondag heb ik gebeld omdat de Experia box kapot is gegaan. Ik werd vriendelijk geholpen, een nieuwe zou maandag tussen 12.00 en 18.00 geleverd worden (op ons huisadres aangezien we in quarantaine moeten en niet naar een afhaalpunt mogen) en we kregen extra GB's voor onze mobiele abonnementen zodat deze als hotspot te gebruiken zijn.

Helaas werd er op maandag niets bezorgd. Na ook de dinsdag afgewacht te hebben, heb ik dinsdagavond gebeld. De box zou wel verzonden zijn maar er zou een melding naar de logistieke afdeling gedaan worden. Als ik op woensdag om 12.00 uur niks gehoord zou hebben, moest ik maar even terugbellen.

Vandaag is het woensdag, dus iets na 12.00 uur gebeld omdat we niets gehoord hebben én het pakketje bij PostNL niet bekend is. Helaas werd ik niet geholpen. Het enige was ik moest doen is nog maar even afwachten. Tevens kreeg ik nu te horen dat de logistieke afdeling 2 werkdagen de tijd heeft om te reageren.

Ondertussen hebben we al 3 dagen geen tv, werken we thuis via een instabiele hotspot-verbinding en ook schoollessen moeten via deze hotspots. 

Op mijn vraag of de box opnieuw opgestuurd kan worden kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord. Het lijkt erop dat ons pakketje kwijt is en we maar moeten hopen dat iemand dit binnenkort ergens terugvindt. Kan dit niet beter opgelost worden?

Oh, dat klinkt niet goed @BvG52145. Ik ga graag even op zoek, maar dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


De gegevens zijn aangevuld. 


Inmiddels is er contact met ons opgenomen. Via de ene weg is beloofd dat er een nieuwe box met 2 WiFi versterkers als troost opgestuurd zou worden.  Later werd via een andere weg ook beloofd dat een box opgestuurd zou worden. 
gelukkig hebben we vandaag 1 box ontvangen maar zonder de beloofde WiFi versterkers. Daarnaast zou er een pakketje onderweg zijn wat 4! November geleverd gaat worden. De oude box is overigens niet meegenomen door PostNL. 
 


Hallo @BvG52145 Het gaat behoorlijk moeizaam, lees ik. Wat is de status nu? Ik kan wel zien dat er het één en ander is aangevraagd door de collega van de klantenservice met wie je contact hebt gehad. Dus het moet goed komen. Die oude box kun je uiteraard geheel gratis naar ons terugsturen. 


De status is onveranderd sinds mijn laatste bericht. Nog steeds geen versterkers maar we zijn benieuwd of er deze week nog iets geleverd gaat worden. 


Hallo @BvG52145 Ik zie dat versterkers ook verzonden zijn. Heb je ze inmiddels wel binnen? 


Hallo. We hebben inmiddels 3 boxen ontvangen (afgelopen woensdag kwamen er 2 in 1 doos tegelijk binnen) maar de versterkers zijn niet ontvangen. Al met al blijft het moeilijk gaan.de teveel ontvangen boxen en de oude zullen we terugsturen, maar we zouden het erg op prijs stellen als de beloofde versterkers nog binnen komen. 


Drie Experia Boxen? Da's wel erg overdreven. Je kunt er twee gewoon naar ons terugsturen hoor. En ik zal er voor zorgen dat het setje Experia wifi's alsnog naar je toekomt. Ik zie inderdaad een aantekening van een collega van de klantenservice dat deze verstuurd zouden worden. De details over de verzending staan in een privébericht! 


Reageer