Skip to main content
Vraag

Nieuwe klant, geen verbinding, monteur pas over 10 dagen

  • 13 September 2024
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Na een wijkactie overgestapt op KPN. Allemaal mooie beloftes en het zou allemaal snel en gemakkelijk gaan. Nu valt vandaag mijn oude verbinding weg, krijg SMS van KPN dat ik kan aansluiten. Netjes alles volgens de papiertjes gedaan… geen verbinding. Internet lampje knippert alleen maar, maar werkt niet. Dus ik bel met de klantenservice, samen met die man nog dingen geprobeerd. Tevergeefs…vermoedelijk probleem in de wijkkast. Hij wil een monteur inschakelen, maar die heeft gewoon pas over 10 dagen tijd. We krijgen een of ander vaag kastje opgestuurd waar je max 100gb op kan gebruiken, ja daar heb je veel aan als je je internet vooral gebruikt voor series en muziek. Echt super waardeloos, want ik ben hoogzwanger en niet echt mobiel meer. Dus ik zit behoorlijk gevangen in mijn eigen huis. Maar er was geen andere oplossing…. Ik baal nu echt heel erg van mijn overstap.

Hoi @FrauV, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai. 

Dit klinkt als een hele zure samenloop van omstandigheden en gezien de situatie waarin jij je bevindt, kan ik me voorstellen dat je baalt. Dat zou ik zelf waarschijnlijk ook doen! Als ik het goed begrijp is er een noodpakket jouw kant opgestuurd maar ik begrijp van jou dat dit de nodige beperkingen met zich meebrengt. Heb je ook mobiel van KPN? Als je belt met 0800 0402 dan kunnen mijn collega's daar ook extra data aan toevoegen en dat geeft je dan wellicht net iets meer ruimte. Hoe vervelend ik dit ook vind, ik kan er helaas niet voor zorgen dat de monteur eerder komt, anders had ik dat meteen voor je geregeld. Ik besef echter wel dat dit een nogal valse start is en ik had dit ook graag anders gezien :( 


Reageer