Skip to main content

We wilden overstappen en hebben 23-05-2020 een aanvraag gedaan voor hussel thuis met wifi 500mbit, die 03-06-2020 in zou gaan.

En afgezien van een bevestiging van de bestelling geen verdere mails gehadĀ  zoals mail met link om een monteur in te plannen.

Vandaag 29-05-2020 maar eens gebeld en er was de 27e een mail gestuurd (waarheen weet ik niet maar niet naar ons ieg), dus hebben ze maar een kopie opgestuurd.

Daarna een afspraak gemaakt en deze kon alleen op 17 of 19 juniĀ  zijn, 3 weken wachten op een monteur

Ook installatie pakket nog niet gezien

Dus nu heb ik een vraag

1: is de monteur nodig?, tot eind 2017 is hier 100/100 glasvezel afgenomen dus het werkte al voorheen

en om nieuwe klanten 3 weken te laten wachten lijkt me absurd, laat staan klantvriendelijk

Ā 

Ā 

Tante Alice

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Aanvulling van vraag 29-05-2020

We wilden overstappen en hebben 23-05-2020 een aanvraag gedaan voor hussel thuis met wifi 500mbit, die 03-06-2020 in zou gaan. (afspraak monteur is pas 19-06)

Dus nu heb ik een vraag

1: is de monteur nodig?, tot eind 2017 is hier 100/100 glasvezel afgenomen dus het werkte al voorheen

2:installatiepakket nog steeds niet ontvangen, alleen na vorige vraag kreeg ik s'nachts wel de pin en abo nr voor itv ineens toegestuurd.Ā 

3:kan die monteurs afspraak niet sneller?Ā 

Ā 

Een nieuwe klant die tot nu toe weinig begrijpt van het service gerichte beleid bij Kpn

Tante Alice

Ā 

Ā 

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Tante Alice, welkom op het forum!Ā 
Helaas is deze monteur wel echt nodig voor de aansluiting. Volgens mijn gegevens moet daar nog iets aan gebeuren.Ā 
De datum die je hebt gekozen zal de vroegst mogelijke datum zijn geweest! Deze afspraak is helaas echt niet te vervroegen.
Het installatiepakket wordt ongeveer een week voor de installatiedatum verzonden. Zodra deze op de post gaat krijg je daar per mail een bevestiging met track en trace code van.