Skip to main content

heb ons abonnement beƫindigd door uit elkaar gaan heb direct een nieuw abonnement aangevraagd voor mezelf 1 maand opzeg termijn is verstreken nieuwe spullen opgestuurd gekregen en de lijn zou actief moeten zijn vanaf 1 oktober helaas geen tv en internet Wi-Fi brand power brand internet knippert tv brand niet en phone brand ook niet maar de lijn is actief zegt kpn is er een simpel iets wat ik zelf kan doen zodat het werkt ? Op de glasvezel brand het bovenste en onderste lampje groen middelste brand niet

Heeft u het glasvezelmodem al eens een paar minuten stroomloos gehad?Ā 


JaĀ zaterdag alles van de stroom gehad een paar uur dacht wie weet werkt het daarna wel maar helaasĀ 


De dag voor het nieuwe kpn abonnement zou ingaan heb ik alles van het nieuwe pakket aangesloten zodat de kinderen tv konden kijken en internet hadden op de dag dat het nieuwe pakket actief werd alles deed het met de nieuwe spullen aangesloten tot het abonnement de volgende dag omgezet werd en niks deed t meerĀ 


Goedemorgen @Timmetjuh85, welkom op het forum!

Wat balen dat je verbinding niet werkt. Ik wil graag even met je meekijken vanaf hier. Zou je daarvoor jouw forumprofiel (privƩ) willen aanvullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij Persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN.

Geef je een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?


Hoi jose heb het ingevuld


Heb het ingevuld @Jose_Ā 


Bedankt voor je gegevensĀ @Timmetjuh85! Zoals ik het nu begrijp isĀ de geannuleerde monteur (die in september zou komen)Ā noodzakelijk om je te voorzien van diensten. In de communicatie zie ik dat de afspraak destijds is ingepland omdat het aansluitpunt vervangen moet worden. Wellicht is dit de oorzaak dat er nu geen verbinding binnenkomt. Om dit uit te laten zoeken heb ik een ticket voor je ingeschoten naar onze monteursafdeling. Binnen 3 werkdagen hoor je meer.Ā 


Goedemiddag @LisaĀ morgen komt er een monteur langs afgelopen donderdag werkte alles op de "oude" verbinding met het nieuwe pakket en vrijdags na activering werkte het niet meerĀ 


Patch niet of onjuist geplaatst wellicht. Aan de lampjes op de glasvezel te zien komt er iig geen verbinding binnen. Ben benieuwd wat de monteur vind.


GoedemiddagĀ @LisaĀ morgen komt er een monteur langs afgelopen donderdag werkte alles op de "oude" verbinding met het nieuwe pakket en vrijdags na activering werkte het niet meerĀ 

Ik heb zojuist gekeken of ik de afspraak van morgen kon terug vinden in onze systemen. Helaas is dat niet het geval.Ā 

Om dit uit te laten zoeken heb ik een ticket voor je ingeschoten naar onze monteursafdeling. Binnen 3 werkdagen hoor je meer.Ā 

Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je meer hebt gehoord?


@LisaĀ De monteur kon ook niet komen in september gezien het abonnement pas actief werd op 1 oktober dus ik heb hem zelf geannuleerd omdat ik het zelf wel kon aansluiten maar vanuit kpn is de monteur ook geannuleerd omdat het abonnement nog niet in was gegaan op de geplande datum hoor de monteur dus die had dan niks kunnen betekenen.

Net contact gehad met een collega van jou hoop dat het zsm word opgelost bedankt voor de moeite


Ik heb vandaag nog niks gehoord over een monteur nog niet gebeld over hoe en wanneer dit opgelost word wil wel graag tv en internet hebben vandaag aangezien afgelopen vrijdag ik contact heb gehad en er voor vandaag een monteur stond gepland en gister contact gehad en die meneer kon niets zien over een monteur voor vandaag zit nu al 4 dagen zonder tv en internet en met kinderen is dat niet te doenĀ 


GoedemiddagĀ @LisaĀ morgen komt er een monteur langs afgelopen donderdag werkte alles op de "oude" verbinding met het nieuwe pakket en vrijdags na activering werkte het niet meerĀ 

Ik heb zojuist gekeken of ik de afspraak van morgen kon terug vinden in onze systemen. Helaas is dat niet het geval.Ā 

Om dit uit te laten zoeken heb ik een ticket voor je ingeschoten naar onze monteursafdeling. Binnen 3 werkdagen hoor je meer.Ā 

Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je meer hebt gehoord?

Ik heb nog niks gehoord vanuit kpnĀ 

Ā 


Goedenavond @Timmetjuh85, ik heb helaas nog geen nieuwe informatie. We zullen echt mijn collega's even af moeten wachten.


Goedemorgen @Timmetjuh85, ik zie de order nog open staan maar volgens mij zou er al wel signaal moeten zijn. Klopt dat?


Klopt er is signaal tv en internet werkt sinds gisteren middag.

Ik kan alleen op mijnkpn niet mijn producten inzien en spotify activeren.

Ā 


Ah gelukkig! Je MijnKPN en spotify werken inderdaad nog niet omdat je abonnement technisch nog niet ingegaan is. Je betaalt er nu dus ook nog niet voor.
Mijn collega's zijn daar nog mee bezig.


Spotify werkt inderdaad nu , maar mijn maandelijkse kosten kloppen niet staat nu 47.50 maar ik had t abbonoment met de tablet gekozen en zouden de maandkosten 75 euro zijn volgens mij heb ik nu t bedrag van 6 maanden korting in mij overzicht staan betekend dat dat ik nu de tablet niet ga ontvangen ? Wat eigenlijk mijn motivatie was om kpn te nemen.Ā 


Ik zie gelukkig de bestelling staan met tablet in plaats van korting. ā‚¬47,50 is het gedeelte voor het internet.Ā 
Met de extra diensten erbij moet je op ā‚¬74,99Ā komen!