Skip to main content

de pennen van de adapter waren vervormd..net of iemand de adapter met geweld uit het stopcontact heeft getrokken. Op het snoer zat witte verf en op de ntu zaten witte spetters verf en stof.

Hoe veilig is zo’n adapter dan nog?:thinking: De ntu kan vast wel wat hebben,

maar de snoer van een adapter en die kromme pennen? (die ik heb recht gebogen:confounded: )

Worden die dingen eigenlijk nagekeken /schoongemaakt ? :rage:  of moet je dat als klant zelf doen?

Het komt wel voor dat er gebruikte apparatuur geleverd wordt, deze wordt ook altijd refurbished en schoongemaakt. Dit gebeurd in het kader van recycling. Waarschijnlijk is dit er tussendoor geglipt.

 

Ik vind het overigens wel bijzonder dat het NT direct aan jou geleverd is, voor zover ik weet is het normaal dat de monteur deze meeneemt en plaatst. Staat er ook een monteursafspraak gepland? Lijkt me wel dat de monteur dit vervangt.


Het komt wel voor dat er gebruikte apparatuur geleverd wordt, deze wordt ook altijd refurbished en schoongemaakt. Dit gebeurd in het kader van recycling. Waarschijnlijk is dit er tussendoor geglipt.

 

Ik vind het overigens wel bijzonder dat het NT direct aan jou geleverd is, voor zover ik weet is het normaal dat de monteur deze meeneemt en plaatst. Staat er ook een monteursafspraak gepland? Lijkt me wel dat de monteur dit vervangt.


nee de monteur heeft hem meegenomen en geplaatst   ...ik trok de stekker er uit  en zag toen pas dat die pennen zo krom waren


Ah, dan had ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat ie met het installatiepakket meegestuurd was. Ik vind het wel een hele vreemde actie van mijn collega om heel eerlijk te zijn, apparatuur die de monteur levert moet gewoon netjes zijn.

 

Ik zou voor de zekerheid alsnog je profiel invullen, misschien dat een moderator een nieuwe voeding kan toesturen. 


Hallo @terug op glas, welkom. 

Wat raar dat je zo'n oude stroom adapter hebt gekregen. Zoals @NHendriks al aangeeft leveren we wel refurbished apparatuur uit, maar dat hoort altijd schoon en netjes te zijn. Ik weet niet zeker of ik gemakkelijk een nieuwe adapter toe kan sturen, maar ik wil natuurlijk wel graag opzoek naar een oplossing. 

Ik ben gelijk in jouw gegevens gedoken, maar het rare is dat ik daar geen (actief) abonnement op kan vinden. Zijn deze wel correct? Of heb jij toevallig een abonnement bij een andere provider, deze leveren namelijk ook via KPNNetwerk NL glasvezel, maar ik kan alleen gegevens van KPN klanten inzien. 


Kan @terug op glas hier misschien een foto plaatsen? Als op de ntu ook spetters verf zitten...


Hallo @terug op glas, welkom. 

Wat raar dat je zo'n oude stroom adapter hebt gekregen. Zoals @NHendriks al aangeeft leveren we wel refurbished apparatuur uit, maar dat hoort altijd schoon en netjes te zijn. Ik weet niet zeker of ik gemakkelijk een nieuwe adapter toe kan sturen, maar ik wil natuurlijk wel graag opzoek naar een oplossing. 

Ik ben gelijk in jouw gegevens gedoken, maar het rare is dat ik daar geen (actief) abonnement op kan vinden. Zijn deze wel correct? Of heb jij toevallig een abonnement bij een andere provider, deze leveren namelijk ook via KPNNetwerk NL glasvezel, maar ik kan alleen gegevens van KPN klanten inzien. 


mijn gegevens kloppen ik had alleen mijn achternaam vergeten…

start 17-06


Kan @terug op glas hier misschien een foto plaatsen? Als op de ntu ook spetters verf zitten...


ik heb alles schoon gemaakt  en de pennen recht gebogen

je kunt nog wel zien waar de pen verbogen was

nu nog maar een paar spetters op de ntu    ...maar daar lig ik niet wakker van:grinning:

 


Hoi @terug op glas,

Ik zie het! 

Ervaar je momenteel ook problemen met de diensten?


bedraad haal ik bij speedtest nl  900/600  upload valt wat tegen:thinking: 

heb altijd wel gedoe met de wifi  bij glasvezel ...dus niet alleen bij kpn (via eigen router)

hoe dat komt :zipper_mouth: ? geen idee…signaalsterkte.. misschien ?

altijd als ik weer terug naar ziggo is het weer een stuk beter...blijft vreemd   (router is gelijk)

 


900/600 is zoals verwacht, soms zal de upload die iets hoger liggen en soms iets later, dit omdat KPN op dit moment nog 1000/500 aanbiedt. Binnenkort gaan hiervoor ook symmetrische snelheden voor uitgerold worden, hoe lang deze uitrol duurt is mij niet bekend.


Zelfde router en toch slechtere WiFi, staat de router op dezelfde plek, gebruik je de KPN router er nog voor? Ziggo modem/routerin bridge zeker?


Zelfde router en toch slechtere WiFi, staat de router op dezelfde plek, gebruik je de KPN router er nog voor? Ziggo modem/routerin bridge zeker?


ik heb hem nu als ap en bij ziggo gewoon als router (bridge mode) moet wel zeggen dat er steeds meer via het internet gaat...zit al op 41 apparaten ... orbi mesh router:cry: te weinig kanalen op de 5ghz