Skip to main content

Hallo,

 

Ik ga verhuizen maar is het dan ook mogelijk om een nieuwe modem te krijgen? Ik heb nu namelijk de ZTE Experia Box v9 en daar ben ik niet echt tevreden over omdat de wifi soms wegvalt.

 

 

Hoor graag van jullie!

 

Goedemiddag @HenriTienstra en welkom hier op het KPN Forum :)

Allereerst excuses voor deze late reactie. Door de drukte die momenteel heerst, was ik niet eerder in staat om je bericht van een antwoord te voorzien. In principe wordt een modem/Experia Box alleen maar omgeruild wanneer deze echt defect is. Ik denk dat er ook een veel 'betere' oplossing is en dat is de KPN Wi-Fi Manager. Dit is een tool die bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart kan brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoert. Wanneer er een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt, krijg je een gratis oplossing in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Deze apparaten nemen het Wi-Fi signaal van je Experia Box over en ik verwacht dat dit in jouw situatie ook de oplossing is! Laat je me weten wat hiervan de uitkomst was?


Hoi @HenriTienstra , ik heb niks meer van je mogen vernemen maar was benieuwd naar de stand van zaken en of je nog iets hebt gehad aan mijn vorige bericht! Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag!


Goedemiddag @HenriTienstra , ik heb niks meer van je gehoord en ga dit topic daarom sluiten. Mocht ik toch nog ergens iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag!


Reageer