Skip to main content

Goedemiddag,

sinds een paar weken de V10 box in huis ter vervanging van de V8. Het vreemde is dat het WiFi netwerk vd oude box nog steeds zichtbaar is, maar dan wel met het wachtwoord vd V10, dit werkt gewoon. De nieuwe naam is dus niet zichtbaar. Ik wilde een WiFi test doen en nu geeft de website constant aan geen WiFi netwerk, dit komt waarschijnlijk omdat de oude naam nog steeds zichtbaar is. Reset/aan-uit veranderd niets. Weet iemand waar dit aan ligt?

alvast bedankt.

@SK001 welkom op het forum! Het is afhankelijk van een aantal dingen mogelijk dat het nieuwe modem de naam heeft overgenomen. Wat ik kan doen is van afstand dit herstellen zodat de naam en het wachtwoord van de V10 zelf weer de juiste gegevens zijn. Wel is het dan zo dat op het moment ik dat doe alle verbindingen via de wifi wegvallen tot er weer opnieuw verbonden is. Mocht ik dit dus voor je moeten doen, geef dan even aan of het op bepaalde tijden echt niet uit komt. Daarnaast kan je het zelf ook wijzigen via de KPN thuis app of de online service tool.


@SK001 welkom op het forum! Het is afhankelijk van een aantal dingen mogelijk dat het nieuwe modem de naam heeft overgenomen. Wat ik kan doen is van afstand dit herstellen zodat de naam en het wachtwoord van de V10 zelf weer de juiste gegevens zijn. Wel is het dan zo dat op het moment ik dat doe alle verbindingen via de wifi wegvallen tot er weer opnieuw verbonden is. Mocht ik dit dus voor je moeten doen, geef dan even aan of het op bepaalde tijden echt niet uit komt. Daarnaast kan je het zelf ook wijzigen via de KPN thuis app of de online service tool.

Bedankt voor de reactie, heb het via de app opgelost.


Helemaal geweldig! Dan sluit ik het topic. :relaxed: