Skip to main content

Goedemiddag,

Precies 7 dagen geleden heb ik mijn Internet voor Thuis abbo opgezegd naar aanleiding van verhuizing/samenwonen.
De medewerkster van de klantenservice, die ik telefonisch sprak, zou het voor mij regelen en ‘binnen enkele dagen’ een bevestigingsmail naar mijn @hotmail.com adres sturen. Ze heeft het hotmail adres nog hardop aan mij nagevraagd of het klopt. Ja, dit klopte.
Het is nu 7 dagen later en ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen. 

In de KPN-App staat eind-datum contract: 19-07-2021. Maar aangezien deze datum allang geweest is vind ik dit geen goeie indicator om te kunnen zien of het nu wel of niet opgezegd is in jullie systeem.
Het zou stoppen op 21-08-21 volgens jullie medewerkster en ruim voor die tijd een retour doos moeten ontvangen voor het modem terug te sturen. ‘Details over het terug sturen vind je in de bevestigingsmail.’ zei ze.

Hopelijk is er iemand die mij meer duidelijkheid kan geven. 

Alvast bedankt!

Ries Vlekken

Hoi @Riesvlekken, ik heb even meegekeken. Ik zie inderdaad dat het per 22-08 opgezegd zou moeten worden. Dit lijkt echter niet goed doorgekomen te zijn. Ik zie ook geen bevestiging. Ik wil je vragen morgen nogmaals te bellen met 0800-0402 zodat het alsnog verwerkt kan worden.