Skip to main content

Als het goed is krijg ik miv maandag Itv en internet. Alleen loopt dit steeds vertraging op, heb eea 24 dec besteld en het zou 7 januari geleverd worden, dinsdag werd ik gebeld dat de aansluiting vertraagd was omdat ze niet wisten wanneer de graafwerkzaamheden plaats zouden vinden. Ik kreeg meteen rode vlekken in mijn nek (grapje hoor, ik ben niet zo snel van slag) want er hoeft helemaal niet gegraven te worden. het is een kwestie van wat stekkers inpluggen en klaar is Kees. ls ik donderdag nog niks vernomen had, moest ik even weer bellen zou er een noodpakket geleverd worden. Donderdag weer gebeld, begonnen ze weer over die graafwerkzaamheden, weer benadrukt dat er NIET gegraven hoefde te worden. De dame aan de lijn zou een noodpakket aanvragen en ik zou ok van het distributiecentrum iets horen of van haar, maar je raad het al. Gisteren weer gebeld, een noodpakket kreeg je zomaar niet, de graafwerkzaamheden waren godzijdank gewijzigd in werkzaamheden, ws moet er ergens in een schakelkast van KPN iets omgezet worden. Dit gaat ijs en weder dienende maandag de 11e gebeuren, maar vanmorgen realiseerde ik me opeens dat ik helemaal nog geen Itv ontvanger heb gekregen, nog geen internet modem en geen 4G modem. Wanneer ik via de SMSmelding naar mijn bestelstatus ga krijg ik de melding Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens, maar dat probeer is al sinds dinsdag. Het enige wat ik heb is een mail van 24 dec dat ik ene bestelling heb geplaatst.

Hallo @HTS ,

Maandag de 11-de is al over twee dagen. Op het forum is momenteel de gemiddelde wachttijd vijf dagen. 

Kortom : Je kunt beter in jouw situatie bellen of chatten met KPN. 

 

KPN is zoals jou bekend gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Ha @HTS, wat balen dat het allemaal zo moeizaam verloopt! Ik zag kort geleden dat je schreef dat je weer terug kwam, daar was ik heel enthousiast over, maar ik kan me voorstellen dat jij dat inmiddels niet meer echt bent.. Ik zie dat je gebeld hebt vanmorgen, maar het is me niet helemaal duidelijk wat er nou besproken is. Wat ik nu zie is inderdaad dat je op de lijst staat om een installatiepakket te ontvangen, maar er lijkt bij KPN NetwerkNL iets nog niet helemaal goed. Pas als we het seintje hebben dat het daadwerkelijk in orde is, zal het installatiepakket eruit gaat. Dat is dan hopelijk volgende week inderdaad!


Ha @HTS, wat balen dat het allemaal zo moeizaam verloopt! Ik zag kort geleden dat je schreef dat je weer terug kwam, daar was ik heel enthousiast over, maar ik kan me voorstellen dat jij dat inmiddels niet meer echt bent.. Ik zie dat je gebeld hebt vanmorgen, maar het is me niet helemaal duidelijk wat er nou besproken is. Wat ik nu zie is inderdaad dat je op de lijst staat om een installatiepakket te ontvangen, maar er lijkt bij KPN NetwerkNL iets nog niet helemaal goed. Pas als we het seintje hebben dat het daadwerkelijk in orde is, zal het installatiepakket eruit gaat. Dat is dan hopelijk volgende week inderdaad!

Dit was inderdaad ook de strekking van het telefoontje. En inderdaad ik ben niet meer zo enthousiast helaas. Zoveel dingen werken via de wifi (lampen, de chromecast, Nest, laptop, tablet, telefoon, hoewel daar uiteraard ook wel mobiele data op zit, maar dat is ook niet onbeperkt omdat ik normaal nauwelijks mobiele data gebruik en dus maar een kleine bundel heb.) Ben nu maar via netflix films aan downloaden op m'n tablet zodat ik ook nog iets anders als lezen kan gaan doen. 
Eind van de week heb ik eigenlijk wel wifi nodig omdat ik dan via Teams een vergadering van het werk heb.
Wat nu als ik kinderen had die online les school hadden of wanner ik thuis zou werken.


Dat zou uitermate lastig zijn geweest.. Ik zie dat je ook geen mobiel abonnement bij ons hebt, dat klopt toch? Anders had ik daar een gratis databundel op kunnen zetten, maar dat kan echt alleen op mobiele abonnementen van KPN. Ik hoop heel erg dat het begin aankomende week in orde wordt gemaakt. Trek vooral aan de bel als je nog vragen hebt.


Dat zou uitermate lastig zijn geweest.. Ik zie dat je ook geen mobiel abonnement bij ons hebt, dat klopt toch? Anders had ik daar een gratis databundel op kunnen zetten, maar dat kan echt alleen op mobiele abonnementen van KPN. Ik hoop heel erg dat het begin aankomende week in orde wordt gemaakt. Trek vooral aan de bel als je nog vragen hebt.

Nee ik heb geen mobiel abonnement, op de een of andere miraculeuze wijze heb ik nog steeds wifi. TV is wel afgesloten maar telefonie en internet doen het nog. Maar hoelang nog?? Ik ga uiteraard pas slapende honden wakker maken wanneer alles van KPN werkt :-) 
Vandaag zou dat knopje omgezet gaan worden in de netwerkkast.