Skip to main content

Op 22 februari j.l. heb ik mijn internet abonnement opgezegd per 1 april. Ik heb een internet abonnement afgesloten welke maandelijks opzegbaar is (voor extra 3 euro p.m.). Ik ben gebeld door de afdeling die altijd contact opneemt om een opzegging te verwerken en kreeg te horen dat deze medewerker deze datum niet kon doorvoeren maar dat het een jaar abonnement was. Wel zag hij dat er 3 euro extra pm wordt betaald waardoor dit wel mogelijk moest zijn. Of ik even zelf contact kon opnemen met de service afdeling (?), lijkt mij niet mijn werk maar goed. 

Ik heb contact opgenomen en kreeg te horen dat er aan de betreffende afdeling zou worden gemeld hoe dit wel aangepast kon worden naar 1 april. Dit was afgelopen maandag. Daarna niets meer gehoord en ik zie dat de einddatum nog steeds op 9/11/21 staat. Wanneer krijg ik de bevestiging dat het abonnement per 1 april stopt? Ik zit op een tijdelijk adres en ga terug naar mijn eigen woning waardoor ik het abonnement niet meer nodig heb.

Ha @Nicole_1968, wat gek dit.. Ik zie het en ga m'n best voor je doen! Ik hou je op de hoogte.


Beste @Marcia_  ik vind dit toch wel heel vreemd. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een abonnement op de juiste opzegdatum te plaatsen?


Lijkt mij ook niet! Maar ik kan het zelf niet. Alleen de afdeling Save kan dit. En aangezien jij aangeeft dat je zelf liever niet weer belt, heb ik de collega's die jij gesproken hebt, gemaild met het verzoek de opzegging alsnog uit te voeren per 1 april. Vooralsnog geen reactie ontvangen, dus het is nog even afwachten. 


Ik zie dat je inmiddels toch contact gehad hebt en dat de diensten nu wel opgezegd zijn. Fijn! Nogmaals excuses.