Skip to main content

Inmiddels al bijna 3 maanden bezig om glasvezel werkend te krijgen. 

1e keer is monteur langs geweest en heeft goed werk geleverd door alles aan te sluiten. Echter brandde het lampje van het glasvezelkastje rood en moest kpn netwerk aan de slag. Netjes gebeld door hun, afspraak gemaakt. Helaas moest er in de meterkast van de onderburen gekeken worden en deze waren niet thuis. 2 weken later nieuwe afspraak met kpn netwerk. Alles geregeld. Lampje kwam aan in PoP. Maar toch werkte internet niet. 

Meerdere malen contact met kpn provider. Nieuwe monteur moest langs komen en dan was dat ook de aansluitdatum. De monteur belde van te voren al dat het signaal down was. Is gekomen en heeft het nagekeken. Echter kwam het lampje niet meer aan in Pop en ticket zou opnieuw geopend worden. Stond ook in monteursbon. 1.5 week later krijgen we bericht dat 7 september de monteur komt. Dit terwijl kpn netwerk aan de slag moet. Contact opgenomen met kpn provider.. nee mevrouw we zien de ticket niet. Dan moet u zelf bellen met volker wessel en doorgestuurd. Vriendelijke man van volker wessels aan de lijn: nee dit gaat via tickets, vervelend hoe het gaat. Ik ga kijken of ik via tickets weer kan aansturen. Tot op heden niets gehoord. Nogmaals contact kpn provider en de zoveelste medewerker: ik zie het staan in monteursbon. Maar helaas kan alleen de monteur het ticket openen en nee we kunnen geen contact leggen met de monteurs. Daarom komt donderdag een nieuwe monteur. Met als antwoord van mij dat mij dat heel omslachtig lijkt omdat alleen de ticket heropend moet worden krijg ik als antwoord. Nee mw, wij sturen alleen de monteurs aan maar kunnen geen contact met ze opnemen. 

 

Hoezo omslachtig. Ze kunnen toch even contact opnemen met de vorige monteur dat ie alsnog het ticket opent. Of nu met de afdeling daar dat het ticket geopend moet worden. Nu moet er iemand anders komen alleen voor het ticket openen want de verbinding is nog steeds down. Echt helemaal klaar met deze gang van zaken. Kan dit echt niet via een andere weg?

 

Groet

 

 

Hi @MvR87, wat naar dit, en wat omslachtig!

Fijn dat je je gegevens hebt ingevuld, dan kan ik het makkelijker nakijken. Zover ik het nu kan zien hoort alles te werken, zou je dit kunnen bevestigen? 

Ik hoor graag van je. 

 


Het werkt inderdaad. We kregen wel 1 uur na vertrek van de monteur een mail dat as maandag er een monteur weer langskomt. Daarnaast is het glasvezel abbonement nog niet gestart. 

 


Daarnaast is het glasvezel abbonement nog niet gestart. 

Wat bedoel je hier precies mee? De snelheid klopt nog niet? 

Met andere woorden; kan ik nog iets voor je doen? 


In de app staat nog steeds bij abbonement de 50.mbit dsl verbinding. En niet het nieuwe glasvezel abbonement.  Daarnaast kregen we nadat de monteur weg was een nieuwe mail: de monteur komt as maandag. Terwijl de laatste monteur top werk heeft geleverd. Als ik dan kijk in de app bij voortgang van je nieuwe abbonement kijk, dan staat er;: de monteur komt maandag.


In de app staat nog steeds bij abbonement de 50.mbit dsl verbinding. En niet het nieuwe glasvezel abbonement.  Daarnaast kregen we nadat de monteur weg was een nieuwe mail: de monteur komt as maandag. Terwijl de laatste monteur top werk heeft geleverd. Als ik dan kijk in de app bij voortgang van je nieuwe abbonement kijk, dan staat er;: de monteur komt maandag.

Hmm, het kan inderdaad even duren tot je die aanpassing ziet online. Wat geeft deze Speedtest aan?