Skip to main content

Ik heb afgelopen JULI een bestelling geplaatst bij KPN voor een glasvezelinternet + tv abonnement.
Sindsdien ben ik nog geen stap verder gekomen dan dat. Ik heb nog geen modempakket ontvangen van ze en ik heb ook nog steeds geen afspraak kunnen maken met KPN bouwteam om mijn glasvezelkastje te installeren. Om de zoveel weken sturen ze een mailtje dat KPN mij gaat bellen omrend mijn glasvezelabonnement, maar dat belletje wacht ik nog steeds op. Ik voel me heel ongehoord en telkens als ik KPN Netwerk én KPN provider aan de lijn heb wijzen ze naar elkaar. Ik weet dat het druk op het moment is in glasvezelland, maar als ik in juli iets heb besteld en het is nog niet werkend in oktober, dan mag KPN zich diep schamen dat ze hun klant(en) zo in de steek laten. Ik hoop dat iemand mij zou kunnen verlossen uit deze horrorfilm.

Hoi @Johnsch2, een horrorfilm is natuurlijk altijd erg leuke, maar deze lijkt nog geen einde te krijgen. Dat is minder. 

Als ik je zo goed begrijp is eerst KPN Netwerk aan zet om het glasvezelkastje te installeren. Als dat afgemeld is door hen dan komen wij KPN de provider in actie. 

Om hier zeker van te zijn, kijk ik graag eens mee wat de precieze status is. Hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 


Klopt, KPN Netwerk is al een maand of 4 aan zet, maar ik denk dat KPN Netwerk is vergeten dat ie aan zet is. Ik bel ze al maanden op, elke keer krijg ik een response zoals: we gaan je binnenkort bellen voor de volgende actie. Los dit alsjeblieft op. Ik schrijf elke dag slechte reviews over KPN totdat ik internet heb.


Ik begrijp heel goed dat het balen is. Wat ik nu gedaan heb is een ticket aangemaakt voor de Back Office. Zij duiken er verder in. Hoop dat je nu snel een afspraak hebt met KPN Netwerk. Hoor graag als er contact is geweest.Â