Skip to main content

Hallo KPN,

Waarom is er maar 1 noodpakket mogelijk? Dit pakket is niet berekend op 2 thuiswerkende mensen (iets wat met de huidige crisis logisch is) - maar hierin biedt KPN geen oplossing. Waarom houdt KPN zo halstarrig vast aan 'standaard’ procedures met uiteindelijk de klant als gedupeerde?

 

Verder is de ‘service’ vanuit de klantenservice hierover zeer slecht; men herhaalt alleen de standaardzaken & denkt (totaal) niet mee in oplossingen, Waarom stimuleert KPN dergelijk gedrag bij zijn medewerkers?

 

Gr,

Hendriks

Hallo @Hendriks83 je zou een mobiel als hotspot kunnen gebruiken voor de internetdiensten bij voldoende data.

 


@JanD - bedankt voor de suggestie. 

Aangaande deze optie, dat heb ik ook toegepast - maar dan loop ik tegen 2 problemen aan:

  1. Ik heb een KPN ‘unlimited’ abonnement wat na 5GB elke keer per 1GB moet worden opgewaardeerd. Zeer irritant
  2. Als ik gebeld wordt (ook dat komt nog weleens voor) dan verlies ik mijn internet verbinding

KPN weigert om mee te denken voor een additionele simkaart - waarmee ik voor nu redelijk vast zit.


  1. Je zou dus eerder al (meerdere) 1 GB aanvullers erbij kunnen nemen. Je hoeft niet te wachten totdat de 5 GB dagbundel op is.
  2. Hier weet ik ook geen oplossing voor.

Beste @Hendriks83, welkom! Is jou geen 100 GB bundel aangeboden op jouw mobiele telefoon? Daar ben je niet zomaar doorheen 🙂. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en 06-nummer(s)? Als jouw partner ook een KPN mobiel heeft, kan ik daar ook tegoed voor aanvragen. Zet dat nummer dan ook even in je profiel.


@Marcia_  - er is naar gekeken; maar niemand heeft de moeite genomen om het verder te brengen. mijn eigen abonnment is namelijk al ‘unlimited’ met de zeer irritant aanpak dat je per dag alles boven de 5gb seperaat moet aanvragen. Dus men moest even kijken of het kon & daar stokte het.

Conclusie; het is zeer behelpen hier, zonder echte hulp vanuit KPN. MAar ik heb mijn profiel aangevuld - wellicht dat we iets verder komen

 


@PeterG  - je punt 1 - dat is mij nooit gelukt. en je kan ook zeer lastig zie hoeveel je nog beschikbaar hebt vanuit KPN, totdat je het 80% sms-je krijgt. 

Punt 2 is wellicht nog irritanter; want dat betekent dat als ik voor mijn werk gebeld wordt - ik niks op internet kan nagaan :)


Ach, op die manier. Ja, daar heb ik totaal over heen gelezen. De extra bundel die ik aan kan zetten, gaat pas lopen als je eigen mobiele internet op is. Een unlimited abonnement gaat natuurlijk nooit op. Vandaar dat we in dat geval zo'n bundel niet aan kunnen vragen. Ik ben wel benieuwd naar het niet kunnen bellen en internetten. Net zelf even gecheckt: ik kan nog meer dan prima internetten op m'n laptop via persoonlijke hotspot als ik ondertussen ook een telefoongesprek voer. Maak jij gebruik van VoLTE?