Skip to main content

Is het mogelijk op het noodpakket op te waarderen met 50 GB? Ik heb hier gisteren ook al voor gebeld maar nog steeds zonder resultaat. Normaal hebben we ook Fox sports En Ziggo in het abonnement. Kunnen deze zenders ook open gezet worden op digitenne?

Bij voorbaat dank.

groet Kevin 

Hi @Gollie23, wat flauw dat het opwaarderen zo lang op zich laat wachten :slight_frown:

Zit er inmiddels schot in de zaak of heb je de extra Gb's nog niet ontvangen? Zou je in het laatste geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer of simkaartnummer van de noodpakket waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Fox en Ziggo kunnen helaas niet worden opengezet, Ziggo is helemaal niet beschikbaar via Digitenne en Fox kent maar 1 zender die niet werkt via het noodpakket. Ik heb geen verdere gegevens of achtergrond informatie van je, mocht je al wel een actief abonnement hebben dat nu niet werkt, dan zou je nog via iTV online naar Fox/Ziggo moeten kunnen kijken!


Formule 1 kwalificatie en race via Canvas dit weekend. Die zit wel op Digitenne.


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Gollie23. Hopelijk heb je nog van de race kunnen genieten! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 


Hoi Maja en Marcia, dank voor jullie berichten. Tot op heden is het nog steeds niet opgewaardeerd na tal van telefoontjes. Sinds vrijdag middag heb ik totaal geen internet.

kunnen jullie hier zsm actie op ondernemen aangezien ik erg afhankelijk ben van internet met mijn job?

ik wacht in onze nieuwbouw al sinds 20 februari op glasvezel dus we zijn al een half jaar aan het opwaarderen helaas.

Bij voorbaat dank.

 

 


Hi @Gollie23, ik zie dat iemand me voor was en om 12:26 een Direct online bundel aan heeft gevraagd, kan je nu ook daadwerkelijk weer op het internet?


Yep het is eindelijk opgewaardeerd. Dank je wel.


Top!

Mocht het opwaarderen weer nodig zijn, dan kan je hier weer een berichtje sturen, ik heb nu je gegevens en kan dit dan direct voor je in gang gaan zetten :slight_smile:


Super dan zul je deze week wel weer van me horen. Normaal krijg ik wel een sms als dit gebeurt is, nu heb ik er geen ontvangen 


Helemaal prima!


Is het mogelijk om op te waarderen? Bij voorbaat dank.


Ik heb nieuwe data voor je aangevraagd @Gollie23!


Dank je wel Maja. Hoe kan ik zien als dit is aangevuld?


Hoe kan ik zien als dit is aangevuld?

Net als de vorige keer neem ik aan. Kreeg je toen een sms?

Yep het is eindelijk opgewaardeerd.


Hmm, ik heb aangegeven dat je een sms moet ontvangen zodra het tegoed is toegekend, die heb je nog niet gekregen begrijp ik? Vermoedelijk zal het dan morgen worden toegekend, laat je het weten als dat niét het geval is zodat ik kan onderzoeken waarom het na al deze maanden,  ineens zo moeizaam gaat met het opwaarderen?


Goedemorgen,  Tot op heden heb ik na veel telefoontjes geen internet. Telkens wordt er aangegeven dat het is aangevuld maar aan mijn kant gebeurd er niks. Ik heb totaal geen internet.

Zoals eerder aangegeven ben ik afhankelijk van internet voor mij baan. Kunnen jullie hier zo snel mogelijk actie op ondernemen.


Hi @Glen0101, ben jij @Gollie23 maar dan met een nieuwe account? Of zijn jullie 2 verschillende personen? In het laatste geval, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik ook even met jou mee!


Nee hoor ik ben niet Glenn.


@Glen0101

Begrijpelijk maar superverwarrend om een topic/conversatie te kapen met hetzelfde onderwerp.

Maak je a.j.b. een eigen topic aan onder Internet via deze link:

https://forum.kpn.com/topic/new?fid=9


Hi @Gollie23, naar aanleiding van je privébericht heb ik weer nieuwe data voor je aangevraagd :relaxed:


Hoi Maja zou je nog een keer de GB’s willen aanvullen?

 

bij voorbaat dank 


:ballot_box_with_check: Nieuwe data is aangevraagd!