Skip to main content

Beste,

 

Na weer een paar keer te hebben gebeld naar de klantenservice van kpn is mijn dongel van mijn noodpakket nog steeds niet opgewaardeerd. Ondanks dat dit mij deze week een paar keer beloofd was. Nu moet ik vandaag thuis werken, en dat gaat dus niet zonder wifi. Kunnen jullie van het forum misschien iets doen? En kunnen juulie het opwaarderen automatisch maken, want op dit moment bel ik elke dag, maar het heeft totaal geen zin.

@Nickremer Welkom op het forum. Dat is natuurlijk bijzonder lastig, zeker als je ook thuis moet werken. Op basis van de gegevens in jouw profiel zie ik dat er nu een verzoek is neergelegd bij de collega's van het Backoffice om de bundel van de dongel aan te vullen. Dat kan ik helaas zelf niet en dat zullen we dan toch moeten afwachten vrees ik. Dit kan helaas ook niet automatisch worden aangevuld op dit moment. Heb je op dit moment zelf ook een KPN mobiel abonnement? Dan activeer ik daar een bundel op zodat deze eventueel als een alternatieve hotspot kan worden gebruikt.