Skip to main content

Op 13 januari is bij ons de glasvezel binnengelegd en aangesloten op de FTU. Er is echter toen geen NT kastje geinstalleerd. Nu, ruim een maand later nog steeds niet gelukt om een monteur hier te krijgen die dat komt monteren. Wel 2 afspraken gehad, maar ze komen gewoon niet opdagen. Wordt er hopeloos van.  Ook al meerdere keren hierover gebeld, zowel met kpn netwerk en de provider. Kan iemand van kpn mij vertellen wie hiefvoor verantwoordelijk is en waarom het niet lukt die monteur hier te krijgen...

Dag @MetMiriam! Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je vraag. Zoals je merkt reageren we hier niet meteen. Enig idee waarom de monteurs steeds niet langskomen? Laten ze van te voren wel even weten dat het niet lukt om langs te komen? 

Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan kijk ik graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

 


Op 13 januari is bij ons de glasvezel binnengelegd en aangesloten op de FTU. Er is echter toen geen NT kastje geinstalleerd. Nu, ruim een maand later nog steeds niet gelukt om een monteur hier te krijgen die dat komt monteren. Wel 2 afspraken gehad, maar ze komen gewoon niet opdagen. Wordt er hopeloos van.  Ook al meerdere keren hierover gebeld, zowel met kpn netwerk en de provider. Kan iemand van kpn mij vertellen wie hiefvoor verantwoordelijk is en waarom het niet lukt die monteur hier te krijgen...

kpn plaats de NT bij mij werdt deze geplaats door de monteur die je verbinding oplevert 


Lijkt me inderdaad dat je hiervoor bij KPN (aanbieder) moet zijn. Zijn inderdaad 2 verschillende dingen. KPN Netwerk verzorgt de daadwerkelijke aansluiting van de woning op glasvezel (FTU). Met een dummie er naast. Vervolgens kan een aanbieder je glasvezeldiensten gaan leveren, de dummie wordt dan (door een monteur van de aanbieder, in dit geval KPN) vervangen door een NT kastje van de aanbieder. 


Inmiddels heeft KPN contact opgenomen omdat ik via klachtenkompas een klacht heb achtergelaten. Ze zouden bellen voor een nieuwe afspraak, dus daar zitten we nu weer op te wachten.


waarom bel je zelf niet . ik had mijn montuer voor oplevering binnen 24 uur op bezoek.

savond via de chat gemeld dat me spullen binnn waren en de volgende morgrn half 9 was hij er 09.15 was ik online :)