Vorige week viel mijn verbinding weg. Contact gehad met KPN en het advies was om de stekkers te controleren. Uiteindelijk leek het aan het stekkertje te liggen van het NT kastje. Sinds gisteren is de verbinding doorlopend verbroken van het kastje. Alles geprobeerd maar telkens valt de stroomverbinding weer uit. Zeker nu met Kerst een kleine ramp. Help!
Hoi ​
Dat is inderdaad heel vervelend tijdens de Kerstdagen , maar zeker oplosbaar!
Bel even met de storingsdienst van KPN, en leg uit wat er precies aan de hand is, dan kan de medewerker beoordelen of het alleen aan de stroomtoevoer ligt of mogelijk ook aan de NT zelf.
Bel daarvoor met 0800-0402 en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb geen internet of ik heb een storing
Bereikbaar: 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar, ook tijdens de feestdagen.
Als het aan de stroomtoevoer of de adapter ligt, kan de medewerker gelijk een nieuwe naar je toesturen, die je dan morgen (vrijdag) of zaterdag in huis kunt hebben.
Via de community kan dit nu wat langer duren, wegens de feestdagen.
Beste Michiel en medewerkers van KPN,
Inmiddels een nieuw NT kastje met adapter ontvangen. Op aanraden van de KPN eerst de voeding vervangen en dit was meteen de oplossing. Inmiddels al 2 dagen zonder problemen internet weer kunnen gebruiken.
Dank aan alle hulp.
Wim
Hoi ​
Kijk dat is goed nieuws om te horen, en dat vlak voor het nieuwe jaar.
Zowel een nieuwe NT (glasvezelmodem) als een nieuwe adapter zijn naar jouw toegestuurd, al bleek het vervangen van de adapter al de oplossing te zijn.
Ik heb je vanzelfsprekend, met veel genoegen mogen helpen.
Wens je alvast een goed en gezond 2025 toe!
Hi ​
Fijn om te lezen dat het gelukt is, zo zit je gelukkig niet zonder diensten tijdens de jaarwisseling.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.