Skip to main content

hallo

het eerste lampje brand constant echter de 2e en 3e lampje flikkeren alsof je een hartslag hebt van 200

tevens is mijn oude modem 12 vervangen voor een nieuwe modem 12 echter kan ik niet inloggen op mijn modem

password wat aan de achterzijde staat wordt niet herkend

tevens al meerdere malen een harde reset gedaan wat niet werkt

kan ook geen monteur laten komen want er staat sinds 23-02-2021 een ticket open maar daar wordt niks mee gedaan

zou binnen 5 werkdagen teruggebeld worden wat nog steeds niet is gebeurt

weet iemand een oplossing

Ojee @savage, dit klinkt niet helemaal ok :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even met je mee!


hallo

 reeds ingevuld


Dag @savage Even om alles op een rijtje te zetten. Je hebt helemaal geen verbinding? En de lampjes op je glasvezelkastje branden vreemd? En met welke kleuren branden de lampjes op je Experia Box?

Als ik naar je verbinding kijk, zie ik niet direct iets geks. Dat betekent niet dat er niks mis kan zijn, maar als je precies kunt aangeven wart er speelt kunnen wij achter dat ticket aan. 


hallo

 

ik heb wel verbinding

1e lampje brand constant maar 2e en 3e knipperen heel snel op het NT kastje en ik kan ook niet inloggen op mijn modem


alle lampjes op de modem 12 branden groen

 


hallo

 

ik heb zelf het vermoeden dat het NT kastje geen goede aansluiting maakt op het glasvezel punt

NT kastje is al een keer vervangen. Had toen het zelfde probleem


hallo

 

via fastcom test gedaan

download 150mbps

upload 30 mbps

en ik heb hussel 200 abo


hallo 

 

en via KPN speedtest

download 80 mb

upload 30 mb


hallo

wat betreft de ticket die is aangemaakt door een medewerker van KPN omdat ik 23-02-2021 zonder internet/tv zat

ik had echter pas vrijdag weer internet maar niet dankzij jullie

moest het zelf maar uitzoeken, medewerking was ver te zoeken


Ik begrijp het niet helemaal. Je hebt nu diensten, begrijp ik? Die snelheid die je gemeten hebt. Is dat met een kabel?

 


hallo 

gemeten met wifi

met wifi haal ik ook normaal 200/200

en waarom kan ik dan niet inloggen op mijn modem?


Hallo

 

blijkbaar komen we er niet uit ,dus laat maar zitten

zodra mijn contract is verlopen stap ik over naar een andere provider

sinds ik glasvezel heb is het alleen maar ellende vanaf dag 1

bedankt en suc6


Ik wil je nog graag verder helpen hoor!

Daarvoor moet ik wel helemaal duidelijk hebben wat er exact speelt.

Ik breek hem even in stukjes, zou je de volgende vragen kunnen beantwoorden?

  • Je verbinding werkt wel, maar je haalt niet dezelfde snelheid als normaal. Voor zover ik begrijp heb je deze metingen gedaan via de wifi. Het zou dus kunnen dat je nieuwe Box 12 anders in is gesteld qua wifi waardoor je een minder goed signaal hebt in je woning. Zou je -puur om te testen- 1 van je apparaten met een ethernetkabel aan willen sluiten en dan opnieuw een speedtest willen doen? Alléén op die manier komen we iets te weten over de snelheid die op dit moment binnenkomt op je adres! Ik zie het resultaat van die speedtest hier graag verschijnen!
  • Je geeft aan dat er lampjes knipperen op de NT, als je verbinding zelf goed werkt hoeft dat niet per se iets slechts te betekenen. Vandaar dat ik erg benieuwd ben naar de bekabelde speedtest!
  • Je kunt niet inloggen in je modem, dat is wel merkwaardig natuurlijk :thinking: Om in te loggen op de box 12 ga je naar: https://mijnmodem.kpn (of naar http://192.168.2.254) Hoe ver kom je? Krijg je wel de inlog pagina te zien en gaat het daarna mis? Zou je hier iets meer uitleg over willen geven?

Goedenmorgen 

Bekabeld 

Download 140nb

Upload 110mb

Maar zo als ik al aangaf,ga er niks meer aan doen

 

Mvg


Als je er liever niet meer mee aan de slag wil gaan is dat helemaal prima natuurlijk, mocht je je bedenken dan sta ik voor je klaar!