Skip to main content

Hallo,

 

We hebben een kapotte modem   heb ik contact over gehad  en er zou een nieuw modem worden gestuurd naar een service punt  en de volgende dag op te halen zijn  31-7-2021   31-7-2021 bij het punt te zijn geweest lag er niks de volgende dag weer er heen gegaan en er lag weer niks   de dag erna  maandag gelijk weer contact opgenomen met kpn  ze wisten niet wat er fout was gegaan en hebben meteen diezelfde dag weer een nieuw modem gestuurd  zou de volgende dag op het punt liggen (3-8-2021)  3-8-2021 bij het punt geweest en er lag weer niks  weer contact opgenomen met kpn  er zou weer een nieuw modem worden gestuurd (de 3e al)dit keer naar het huis adres en zou de volgende dag worden bezorgd doorOPD OPD zou langskomen tussen 14:30-19:30 je raadt het al  weer niemand gekomen  weer contact met kpn ze weten niks meer hoe het nou opgelost wordt   zit al vanaf vrijdag 30-7-2021 zonder modem nu 

Hallo,

 

We hebben een kapotte modem   heb ik contact over gehad  en er zou een nieuw modem worden gestuurd naar een service punt  en de volgende dag op te halen zijn  31-7-2021   31-7-2021 bij het punt te zijn geweest lag er niks de volgende dag weer er heen gegaan en er lag weer niks   de dag erna  maandag gelijk weer contact opgenomen met kpn  ze wisten niet wat er fout was gegaan en hebben meteen diezelfde dag weer een nieuw modem gestuurd  zou de volgende dag op het punt liggen (3-8-2021)  3-8-2021 bij het punt geweest en er lag weer niks  weer contact opgenomen met kpn  er zou weer een nieuw modem worden gestuurd (de 3e al)dit keer naar het huis adres en zou de volgende dag worden bezorgd door OPD OPD zou langskomen tussen 14:30-19:30 je raadt het al  weer niemand gekomen  weer contact met kpn ze weten niks meer hoe het nou opgelost wordt   zit al vanaf vrijdag 30-7-2021 zonder modem nu


:face_palm_tone1: Wel steeds het adres gecontroleerd? Kreeg je wel sms'jes over de verzendstatus en aflevering?


Ja alle berichtjes gekregen dat het die dagen waren op te halen   maar nooit een smsje gehad dat het op het punt was aangekomen


Oei @Priemscorpi, dit verloopt verre van vlekkeloos :frowning2:

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even met je mee!


@Maja_  zojuist ingevuld 


Bedankt @Priemscorpi!

Ik zie inderdaad dat je een aantal keer een sms hebt ontvangen met de bevestiging van een verzending, maar die zijn vervolgens niet terug te vinden. Dat gaat dus niet helemaal volgens plan :slight_frown:

Morgen is onze logistieke afdeling weer aanwezig en dan zal ik even bij ze aan de bel trekken hierover, je hoort van me zodra ik meer weet!


@Maja_  dat is prima


@Maja_ 

 

Vandaag bericht gekregen dat een pakket is opgestuurd  en het zsm via postnl komt  nu blijkt dat ze een V10 Modem hebben opgestuurd wat niet de goede is  er is ons een V12 toegezegd  dat heb ik ook allemaal zwart op wit staan...


Tja... een KPN medewerker die u aan de telefoon krijgt kan helemaal niet bepalen welk modem u krijgt, dat doet distributie. Welk model die u toe sturen is onderandere afhankelijk van wat ze op voorraad hebben. 

En wat maakt het verder uit? Uw modem was stuk, nu heeft u er weer 1 die het doet. Doel bereikt toch?


@Maja_  @Nick83 

*Admin: afbeelding aangepast ivm privacy


Ik zie inderdaad dat er een V10 gestuurd is. Kan inderdaad met voorraad of dergelijke te maken hebben. Probeer deze in ieder geval. Hoor graag hoe deze werkt. 


Ik heb het bewijs verwijderd, in verband met privacy gevoelige gegevens. Had ik direct even moeten vertellen. En we kunnen wel iets aanvragen, maar als iets er niet is, dan gaat dat niet. Wil niet direct zeggen dat het zo is, ik heb geen inzicht in de voorraad. Er kan ook nog een andere reden zijn. 

Ik hoor ik ieder geval graag van je of het modem weer internet geeft. 


@Bart_Z  dan wil ik graag dat het wordt geregeld dat die 12 wel komt wat ook is beloofd wat er in de screenshot van de bestelling staat


Zoals al eerder is aangegeven, kunnen wij dit niet regelen, sorry.


@Denise_ maar jullie kunnen er wel bij zetten garantiepakket kpn box 12 glas    we hadden ook een v12 modem  zoals je ziet bij oud artikel   


@Bart_Z, @Denise_,

 

Ik wil niet vervelend zijn 😉 maar de privacy gevoelige gegevens van jullie collega (foto) staat er nog hoor 😃


In principe is het zo dat als je een bepaald apparaat hebt, zoals de KPN Box 12, je hetzelfde (of een vergelijkbaar)apparaat toegestuurd krijgt wanneer deze defect is. Dit is ook waarom er staat dat het nieuwe artikel een Garantiepakket KPN Box 12 is. Dit is echter geen garantie dat je ook dat apparaat krijgt. Zoals we al hebben aangegeven, kan het nou eenmaal voorkomen dat je toch een ander apparaat toegestuurd krijgt doordat we jouw huidige apparaat niet meer op voorraad hebben. Wij kunnen van te voren niet kiezen wat je toegestuurd krijgt.

Goed dat je het aangeeft, @King006! Ik heb de gegevens uit de afbeelding verwijderd. :)

 


@Priemscorpi Ik moet je nu dringend vragen om te stoppen met het opnieuw plaatsen van de afbeelding. In deze afbeelding zijn namelijk de naam en het e-mailadres van mijn collega te zien en deze mogen niet zo openbaar geplaatst worden. Ik snap dat je de inhoud wel graag wilt tonen. Daarom ben ik zo vriendelijk geweest om de eerste afbeelding terug te zetten, al heb ik de gegevens wel verwijderd.


@Denise_ graag de afspraken nakomen en een box 12 sturen hoe dat geregeld wordt maakt me niet uit


@Priemscorpi Ondanks mijn verzoek om de afbeelding niet opnieuw te plaatsen, heb je de afbeelding, inclusief gegevens van mijn collega, openbaar geplaatst. Ik heb deze opnieuw verwijderd en geef je hierbij een officiële waarschuwing. Als je de afbeelding nog een keer plaatst, ga ik over op het schorsen van jouw forumaccount.


Ze stoppen me niet jongens zoals jullie zien de KPN komt de eigen gemaakte afspraken niet na!