Skip to main content

Beste lezers, verleden week woensdag 7 okt. 2020 mijn abonnement laten omzetten van 100-100 naar 200-200. Snel had ik al antwoord, op donderdag 8 okt. 2020, gefeliciteerd u kunt gebruiken maken van uw 200 mb, helaas dat was een misvatting. Na enkele gesprekken en een week verder is er gisteren 14 okt. een monteur geweest van KPN, alles lijkt in orde, u heeft het goed voor elkaar en in de wijkkast staat ook alles goed maar helaas u heeft 100-100, ik weet het verder ook niet, geef het wel door! Tsja, hij kon er verder ook niets meer aan doen zei hij. Vandaag maar even getelefoneerd wat nu de vervolgstappen zijn, toch nog maar eens alle kabels gecheckt, geen probleem, voor de zoveelste keer alles van de stroom af en de fabrieksinstellingen terug gezet. Op check uw internetsnelheid via glasvezel zou ik in theorie 1Gb kunnen halen, in theorie. Mijn netwerkkaart kan dat trouwens aan.Alles zinloos, geen resultaat, het wordt nu neergelegd bij de netwerkbeheerder…...we wachten af.

Hoi @Kaje! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

Excuses voor de late reactie, het is wat drukker dan normaal.

Heb je het inmiddels kunnen regelen met de wijziging van de snelheid?

Mocht het nog niet geregeld zijn, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @Kaje 

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer